הראפר קוליו הלך לעולמו בגיל 59

המוזיקאי האמריקני נמצא מת בחדר השירותים בדירתו של חבר בלוס אנג'לס, וככל הנראה מת מדום לב. הוא זכור בעיקר בזכות הלהיט "Gangsta's Paradise" מתוך הסרט "סיכון מחושב", ובשנת 1996 זכה בגראמי בקטגוריית "הופעת הראפ של השנה"

הראפר "קוליו"
הראפר "קוליו" | צילום: רויטרס

הראפר האמריקני קוליו הלך לעולמו אמש (רביעי) בגיל 59. הוא נמצא ללא רוח חיים בביתו של חבר בלוס אנג'לס, קליפורניה, כך דווח באתר החדשות "TMZ". המוזיקאי אחראי בן היתר לשיר המצליח "Gangsta's Paradise", שהיה מהלהיטים הגדולים ביותר בשנות ה-90.

על פי הדיווח, קוליו, שנולד ב-1963 בקומפטון בשם ארטיס ליאון, הלך לבקר חבר ונכנס לחדר השירותים בביתו. לאחר ששהה בפנים למשך הרבה זמן החליט להיכנס חברו פנימה, ומצא אותו שכוב על הרצפה ללא הכרה. החבר קרא לכוחות ההצלה, וכשאלה הגיעו הם נאלצו לקבוע את מותו. סיבת המוות טרם פורסמה באופן רשמי, אך ככל הנראה הייתה דום לב.

הראפר ''קוליו''
הראפר ''קוליו'' | צילום: רויטרס

דובר משטרת לוס אנג'לס הודיע כי מתנהלת חקירת מוות שהתרחש בדירה בשכונת ווסט אדאמס בלוס אנג'לס, אך לא אמר את שם המנוח. הדובר גם אישר כי אין חשד לפלילים. מנהלו של קוליו, ג'רז פוסי, אישר את מותו אך לא סיפק פרטים נוספים.

קוליו פרץ לתודעה בשנת 1995 עם הסינגל המצליח "Gangsta's Paradise", מתוך פסקול הסרט "סיכון מחושב", ושנה לאחר מכן זכה בפרס גראמי בקטגוריית "הופעת הראפ של השנה". בסך הכול הוציא קוליו שמונה אלבומי אולפן, האחרון בשנת 2009. בעבר נעצר לאחר שנמצא על גופו סם מסוג קראק. למוזיקאי שישה ילדים, אך הוא ואשתו היו פרודים.