4 שנים אחרי - נערה שנעדרה נכנסה לתחנת המשטרה: "ניסים קורים"

מאז ספטמבר 2019 לא היה ידוע מה עלה בגורלה של אליסיה נבארו, נערה אוטיסטית בתפקוד גבוה מאריזונה שנעלמה כמה ימים לפני יום הולדתה ה-15. השבוע היא נכנסה לתחנת משטרה המרוחקת כאלפיים קילומטרים מהמקום האחרון בו נראתה, וביקשה מהשוטרים לומר להוריה שהיא בסדר. "הסוף שמח, אבל זו רק תחילתה של החקירה"

זמן צפייה: 02:19

אליסיה נבארו, תושבת אריזונה, נעלמה ממיטתה יום לפני יום הולדתה ה-15 בספטמבר 2019, ומאז עקבותיה נעלמו לחלוטין. הלילה (חמישי) דווח ב"ניו יורק פוסט" כי נבארו הגיעה לתחנת משטרה במדינת מונטנה הסמוכה לגבול הקנדי, וביקשה מהשוטרים להסיר אותה מרשימת הילדים הנעדרים ובנוסף להודיע להוריה כי היא בסדר ובריאה.

בהודעת חיפוש הנעדרים שהוריה פירסמו לאחר שנעלמה מביתה באישון לילה, נכתב כי אליסיה נמצאת על הרצף האוטיסטי אך היא בתפקוד גבוהה, וכי בימים שלאחר ההיעלמות פורסם המכתב שהשאירה להוריה ובו כתבה: "ברחתי מהבית, אבל אני אחזור, מצטערת". נבארו הדגישה בפני השוטרים בעת שהגיעה לתחנת המשטרה כי היא מבקשת שיתנצלו בפני הוריה בשמה, ויבהירו להם כמה היא מצטערת על שברחה מביתה ועל הסבל שגרמה להם.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2307260725' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_nsp5q23v' duration='39']

"אליסיה נבארו נמצאה, והיא במצב בריאותי טוב, היא בטוחה ומאושרת", כך נכתב בהודעת המשטרה לאחר הימצאותה של נבארו. בנוסף, אמא של הילדה שמעולם לא ויתרה על החיפושים אחר עקבותיה כתבה ברשתות החברתיות: "זה נס, אני רוצה למסור מכאן לכל ההורים שילדיהם נעלמו שלא יאבדו תקווה".

"אנחנו רק יכולים לדמיין מה היא עברה מבחינה פיזית, מנטלית ונפשית", אמר סגן מפקד התחנה אליה נכנסה נבארו והמשיך: "אפילו שהסוף של האירוע הזה הוא משמח, כנראה שזו רק ההתחלה של חקירת הנושא שיסביר את מה שקרה".