תאילנד: המלך נשא לאישה את שומרת הראש שלו

ראמה העשירי התחתן בפעם הרביעית בחייו. הכלה: סגנית מנהל יחידת האבטחה שלו, שביום ראשון תוכתר למלכה באופן רשמי. מבית המלוכה נמסר: "תחזיק בתואר מלכותי כיתר בני משפחת המלוכה"

זמן צפייה: 02:19

מלך תאילנד, מאהה וצ'יראלונגקון, המכונה ראמה העשירי, נשא לאישה אתמול (רביעי) את סגנית מנהל יחידת האבטחה שלו - ובכך העניק לה את התואר מלכה.

ההודעה המפתיעה על הנישואין הופצה כמה ימים לפני שתתקיים הכתרתה הרשמית, שצפויה להתרחש ביום ראשון הקרוב. ראמה העשירי, בן ה-66, הוכתר למלך לאחר מותו של אביו בשנת 2016. אלו הם הנישואים הרביעיים שלו, לאחר שהתגרש שלוש פעמים ונולדו לו שבעה ילדים מנשותיו הקודמות.

כתבות נוספות בערוץ 13:

"רגע של ניצחון": ניצולת שואה הפעילה את הצפירה יחד עם נכדתה

אפרים סידון נפגש עם ילדים שוחרי ספרות: "השפה - זה הכי חשוב"

נשיא קולומביה לשעבר: "היחס לפלסטינים – כמו ליהודים בגרמניה"

מבית המלוכה נמסר כי "המלך החליט לקדם את סגנית מנהל יחידת האבטחה שלו, סותידה וצ'יראלונגקון איודיה, למלכה – והיא תחזיק בתואר מלכותי כיתר בני משפחת המלוכה".

אירוע החתונה שודר בטלוויזיה המקומית, והציג את בני משפחת האצולה ובכירים בממשלה חוגגים. נוסף על כך, המלך נסך על ראשה של סותידה מים קדושים, והשניים חתמו על תעודת נישואין.

במשך שנים סותידה הייתה בת זוגו של המלך ונצפתה בקרבתו פעמים רבות. זאת, על אף שמעולם לא הוכרה רשמית כזוגתו. הזוג, נפגש לראשונה בשנת 2014 כשסותידה, דיילת לשעבר ב"תאילנדי איירווייס", מונתה לתפקידה באבטחת המלך.