בזכות ציור: גבר סיני שנחטף בילדותו - התאחד עם משפחתו

גבר שנחטף כשהיה בן 4, התאחד עם אימו הביולוגית, לאחר שצייר מזיכרונו את מפת הכפר שבו גדל. המשטרה התאימה בין הרישום לכפרים דומים שבהם דווח על ילדים שנעדרו - וכך נמצאה משפחתו - כ-30 שנה לאחר שנעלם

Capture

כ-30 שנה לאחר שנעלם: גבר סיני שנחטף כשהיה בן ארבע בלבד, התאחד אתמול (שבת) עם משפחתו, אחרי שצייר מזיכרונו מפה של הכפר שבו הוא גדל. לי התאחד עם אימו הביולוגית לאחר שהמשטרה התאימה בין הרישום שצייר לבין כפרים דומים שבהם דווח על ילדים שנעדרו, וכך משפחתו נמצאה.

לי ג'ינגווי היה בן ארבע בלבד כשפותה לצאת מביתו ונמכר לזירת סחר בילדים. לפני כשבוע הוא פרסם באפליקציית סרטונים איור ששרטט מבית ילדותו, והמשטרה התאימה אותו לבית שבו נמצאה אם שבנה נחטף, לפני כ-30 שנה.

Capture
המפה שצייר הסיני שנחטף לפני 30 שנה

לאחר שבוצעו בדיקות DNA, הבן ואימו אוחדו אתמול במחוז יונאן שבדרום-מערב סין. הבן נראה בסרטון כשהוא מסיר את מסכת הקורונה של אימו ובוחן את פניה, רגע לפני שהוא מתמוטט ופורץ בבכי. "33 שנה של המתנה, לילות ארוכים של בכי ומפה אחת שצויירה מתוך זכרונו של ילד – זהו רגע של שחרור אמיתי", כתב אתמול ג'ינגווי באפליקצית הסרטונים, "תודה לכם, לכל מי שעזר לאיחוד שלי עם משפחתי".