בעל אובססיה לבובות ולצעצועים: פרטים נוספים על החוטף האוסטרלי

טרנס דארל קלי, שמואשם בחטיפתה של קליאו סמית' בת ה-4 הקדיש מספר דפי פייסבוק לצעצועים, ובייחוד לבובות "בראץ". באחד מהפוסטים צילם את עצמו ברכב עם הבובות וכתב: "אוהב לקחת אותן לסיבוב"

קליאו בת 4 נחטפה אוסטרליה
קליאו שוב בידי אמה | צילום: רויטרס

"עם אובססיה לצעצועים ולבובות של 'בראץ'": טרנס דארל קלי, האוסטרלי החשוד בחטיפת קליאו בת הארבע, נצפה היום (שישי) כשהוא קורץ לעיתונאים, בזמן שהוא מובל לכלא המאובטח ביותר בפרת' - עיר הבירה של אוסטרליה המערבית. קלי מואשם בחטיפת הילדה ב-16 באוקטובר מתוך אוהל אותו חלקה עם אמה, אביה החורג ואחותה הצעירה - באתר קמפינג ליד קרנרבון שבמערב אוסטרליה.

קליאו חולצה בנס מביתו של החשוד ברביעי האחרון, במרחק 74 ק"מ מהמקום שבו היא נעלמה. על פי הדיווחים, הבלשים, שפעלו בעקבות מידע מועט שהגיע לידיהם, פרצו לביתו ומצאו את קליאו בחדר מואר היטב, משחקת בצעצועים. הבית היה במרחק שבע דקות בלבד מבית משפחתה של קליאו.

קלי בן ה-36 תועד כשהוא מועבר אל מטוס של משטרת מערב אוסטרליה הבוקר, בדרכו לכלא. הוא צולם כשהוא פוסע ורגליו יחפות, אזיקים סביב ידיו ורגליו. מאז מעצרו, התברר כי לקלי היה אובססיה לבובות "בראץ", והוא החזיק באוסף גדול שלהן. בנוסף, הוא מחזיק בעמוד פייסבוק המוקדש כולו לצעצועים, ופרסם בעבר הקלטה שלו בתוך חדר מלא בעשרות מהבובות, כך דווח באתר האוסטרלי הסידני מורנינג הרלד.

בפוסטים אחרים ברשתות החברתיות של קלי, הוא נראה לוקח בובה לנסיעה במכונית, כשהוא לובש חולצה של בובת "בראץ". בפוסט נכתב: "אני אוהב לקחת את הבובות שלי לסיבוב, לסדר את השיער שלהן ולצלם סלפי בפומבי". בפוסט אחר, הוא הגיב כי "שום דבר לא משתווה לישיבה בבית עם בובות הבראץ שלי".

עובדת בחנות הסמוכה לביתו סיפרה לעיתונות המקומית כי היא מכרה כמה בובות לקלי במהלך השנים. קלי תואר בחדשות באוסטרליה כאדם "מתבודד", מצד תושבים מקומיים שהכירו אותו. שכן שלו סיפר: "אני רואה אותו כל יום טס במכונית שלו, כאילו הוא ממהר". אחרים אמרו שהוא נצפה בשני האחרון קונה חיתולים, על אף שאין לו ילדים. תושבת מקומית אמרה כי קלי "מעולם לא הניח לאף אחד להיכנס לביתו", למרות שגר באזור במשך זמן רב.