דיווח בארה"ב: "ג'פרי אפשטיין איים לחשוף רומן של ביל גייטס"

ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי הפדופיל המורשע ששם קץ לחייו בכלא גילה כי מייסד מיקרוסופט ניהל לכאורה רומן עם שחקנית הברידג' מילה אנטונובה ב-2010, כשהייתה בת 20. הוא איים לחשוף את הרומן לאחר שגייטס לא הסכים לתרום לקרן צדקה שאפשטיין ניסה להקים - ודרש ממנו לשלם את שכר הלימוד של אנטונובה

Whatsapp Image 2023 05 22 At 1
ג'פרי אפשטיין וביל גייטס | צילום: רויטרס

"וול סטריט ג'ורנל" דיווח אתמול (ראשון) כי הפדופיל המורשע ששם קץ לחייו בכלא, ג'פרי אפשטיין, איים על מייסד מייקרוסופט ביל גייטס כי יחשוף רומן שאותו ניהל לכאורה עם שחקנית הברידג' מילה אנטונובה ב-2010, כשהייתה בת 20. אפשטיין, לפי הדיוח, פגש אותה כשלוש שנים לאחר מכן ושילם לה את לימודי התכנות.

ב-2017, כך דווח, אפשטיין שלח מייל לגייטס שבו ביקש החזר כספי על הקורס, ואיים לחשוף את הרומן אם יסרב. המייל נשלח בעקבות ניסיונות כושלים מצד הראשון לשכנע את גייטס לתרום לקרן צדקה שניסה להקים עם "ג'יי.פי מורגן".

מטעם הדוברת של גייטס נמסר כי השניים נפגשו "למטרות פילנתרופיות בלבד", אך המיליארדר הצהיר כי "זו הייתה טעות חמורה לפגוש אותו".

גיליין מקסוול וג'פרי אפסטין
ג'פרי אפשטיין עם גיליין מקסוול

ג'פרי אפשטיין היה איש עסקים ומיליארדר יהודי-אמריקני, שהורשע בעבירות מין בשנת 2008. ביולי 2019 נעצר שוב לאחר שהואשם בסחר מין של קטינים. כמו כן, הוא הואשם שנתן שוחד בסך מאות אלפי דולרים בניסיון להדיח עדים נגדו. כעבור חודש במעצר שם קץ לחייו בתאו.