בייבי בום: תשע מיילדות מאותה מחלקה נמצאות בהיריון - בו זמנית

האחיות ההריוניות שעובדות בבית חולים במיין שבארה"ב, צפויות ללדת בין החודשים אפריל ויולי הקרובים. "אנחנו משפחה אחת גדולה ולכן זה מיוחד כל כך"

מחלקת היולדות בבית החולים במדינת מיין שבארצות הברית נמצאת כעת בליבו של "בייבי בום", מסוג מעט פחות מוכר. לא פחות מתשע אחיות מיילדות בבית החולים הזה נמצאות בהיריון באותו זמן, וכולן צפויות ללדת בין החודשים אפריל ליולי הקרובים.

"אחרי שכל אחת התחילה לומר 'אני בהיריון', אני חושבת שזו הייתה הכרזה שמחה יותר בכל פעם, ואנחנו תומכות אחת בשנייה", ציינה אחת מהמיילדות ההריוניות. "אנחנו משפחה אחת גדולה ולכן זה מיוחד כל כך". אחות אחרת הוסיפה כי "היינו סופרות את הנשים שבהיריון במשמרת והגענו לשתי ידיים וחשבנו 'וואו'".

האירוע המשמח הזה אינו חסר תקדים. בשנה שעברה נכנסו לא פחות מ-16 אחיות בבית חולים באריזונה להיריון באותו זמן, כאשר גם אז הדבר לא היה מתוכנן. גם תחנת כיבוי אש באוקלהומה מצאה את עצמה בשנה שעברה בכותרות, כאשר שבעה כבאים הפכו לפתע לאבות בו זמנית.

לאחרונה צילמו את עצמן שמונה מתשע אחיות, כשהן אוחזות בשלטים שבהם כתוב התאריך המיועד, כאשר הן אוחזות בשלטים שבהם כתוב התאריך המיועד. התמונה, כצפוי, הפכה לוויראלית במיוחד.