602 מקרי מוות חדשים באיטליה; מגמת ירידה במניין הנדבקים

לאחר שהטילה הסגר מלא על תושביה, נרשמה ירידה קלה בשיעורי ההדבקה במדינה, כאשר אובחנו 4,789 חולים חדשים לעומת 5,986 אתמול • בניו יורק אובחנו 5,707 חולים חדשים

זמן צפייה: 08:23

מגפת הקורונה: לאחר שהטילה סגר על כל תושביה, באיטליה נראית התחלה של מגמה מעודדת כאשר נרשמה ירידה במניין המתים ביום השני ברציפות, וירידה במניין הנדבקים ביום השלישי ברציפות. 602 בני אדם מתו ביממה האחרונה לעומת 671 אתמול, ו-4,500 נדבקו לעומת 5,986 אתמול ו-6,557 שלשום.

כמו כן, גם בארכה"ב המגפה ממשיכה להתפשט כאשר בניו יורק אובחנו 5,707 חולים חדשים ביממה האחרונה, ובניו ג'רזי 2,844 נדבקו ו-27 מתו.

לכתבות נוספות בנושא >> 

בחזית המגפה: רופאים בעולם מספרים על המאבק בהתפרצות הקורונה

קנצלרית גרמניה מרקל נכנסה לבידוד – לאחר שרופאה נדבק בקורונה

"יש לעצור הפעילות": 10 עובדות בביהמ"ש השלום בב"ש חלו בקורונה

בדיקת טמפרטורה לנהגים באיטליה בעקבות נגיף הקורונה
בדיקת טמפרטורה לנהגים באיטליה. יותר מתים מבסין | צילום: רויטרס

במקביל, גם באירופה הווירוס ממשיך להתפשט ובבריטניה נרשו 303 מקרי מוות. בהולנד עלה מספר החולים ביממה האחרונה ב-545 בני אדם ועומד כעת על 4,749 חולים. כמו כן נרשמו 34 מקרי מוות חדשים.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל שנכנסה לבידוד לאחר ששהתה ליד חולה נמצאה שלילית לנגיף אך תעשה בדיקות נוספות לשם וודאות. ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן הודיע שהוא שוקל הסגר מלא על המדינה על מנת למגר את התפשטות הנגיף.

בד בבד, ברקע ההתנגדות לקיום אירועי האולימפיאדה בטוקיו השנה, כמה מדינות בהן נורווגיה ואוסטריה, הודיעו שלא ישלחו את נציגיהן כל עוד המגפה עדיין משתוללת. ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו קרא לכל המדינות ללכת בעקבותיו ולהודיע שלא ישלחו נציגויות למשחקים בטוקיו, במטרה להפעיל לחץ לביטול האירוע.