איטליה: בן 74 נמחץ תחת אלפי גלגלי גבינה - ונהרג

ג'יאקומו צ'יאפריני בן ה-74 מאיטליה, נהרג לאחר שנפלו עליו אלפי גלגלי גבינה מסוג גרנה פדנו במשקל של 40 ק"ג כל אחד, וזאת לאחר שמדפי המחסן של המחלבה שלו במחוז לומברדיה קרסו בזה אחר זה. תושב מקומי סיפר: "הקריסה נשמעה כמו רעם"

ג'יאקומו צ'יאפריני לצד גלגלי גבינה איטליה

ג'אקומו צ'יאפריני, איטלקי בן 74, מת לאחר שמדף במחסן שלו נשבר ביום ראשון והוא נמחץ תחת אלף גלגלי גבינה מסוג גרנה פדנו. אחד המדפים נפל והביא לאפקט דומינו שהפיל את כל המדפים ואלפי גלגלי הגבינה, ששוקלים כ-40 ק"ג כל אחד. לכוחות ההצלה לקח 12 שעות למצוא את גופתו של צ'יאפריני, כך לפי כבאי שהיה בזירה, אנטוניו דוסי. הנזק הכלכלי שנגרם נאמד ב-7 מיליון אירו (כ-30 אלף ש"ח).

האירוע אירע במחוז לומברדיה שבצפון איטליה. תושב מקומי סיפר לתקשורת האיטלקית שהקריסה נשמעה "כמו רעם", ושכן אחר תיאר את צ'יאפאריני כ"תומך מאוד ונדיב". נמסר גם שהוא איבד ילד לפני עשרות שנים. המחסן, הממוקם ברומנו די לומברדיה, כ-50 ק"מ מזרחית למילאנו, הכיל בסך הכל 25,000 גלגלים של גבינת גרנה פדאנו - גבינה קשה הדומה לפרמזן ופופולרית באיטליה.

צ'יאפאריני הקדיש את חייו למחלבת רומנו די לומברדיה, שנמצאת במחוז ברגמו, והחברה שלו נשאה את שמו, "אזינדה אגריקולה צ'יאפריני ג'אקומו". בן ה-74 ניהל את החברה יחד עם משפחתו: בתו מרי, בניו, טיציאנו, מייקל וגבריאל ואשתו קלרה.