נורה בחזה - ונפל: פרטים חדשים על חיסול העבריין הישראלי בפנמה

מחקירת הרשויות המקומיות עולה כי גלעד בן שלמה, המקורב לארגון הפשע של מיכאל מור, נורה בעת שישב מחוץ לחנות במרכז קניות. המתנקש הגיע לזירה ברגל, ולאחר האירוע - נאסף על ידי רכב

זמן צפייה: 02:09

כלי התקשורת בפנמה פרסמו היום (שבת) פרטים חדשים מחקירת חיסולו של גלעד בן שלמה, עבריין ישראלי המקורב לארגון הפשע של מיכאל מור, שנורה למוות אתמול. מחקירת הרשויות המקומיות עולה כי בן שלמה נורה בחזהו לפחות פעמיים בעת שישב מחוץ לחנותו במרכז קניות בפנמה סיטי.

עוד עולה מהחקירה כי בן שלמה הצליח לפסוע כמה צעדים לאחר שנורה, ואז קרס. כמה עוברי אורח סייעו לו עד שהגיע האמבולנס שפינה אותו לבית החולים - שם נקבע מותו דקות ספורות לאחר מכן. אדם נוסף, אזרח ונצואלה, נפצע באירוע. המתנקש הגיע ברגל לזירת הירי כשהוא לבוש בסוודר אדום, ולאחר מכן נאסף על ידי רכב ונמלט לכיוון שכונת פאיטייה.

עוד בחדשות 13:

בצל סכסוך עם פושעים מקומיים: העבריין גלעד בן שלמה חוסל בפנמה

חשד לפשע אנטישמי בקולומביה: אנדרטה יהודית הושחתה בבוגוטה

מאמריקה הדרומית ועד המזרח התיכון: מה הצית את גל המחאות החדש?

גלעד בן שלמה, שנורה למוות בפנמה
גלעד בן שלמה, שנורה למוות בפנמה | צילום: החדשות 13

אתמול נודע כי בן שלמה בן ה-32 הוא העבריין שחוסל בפנמה. על פי ההערכות, החיסול אירע על רקע סכסוך עם עבריינים מקומיים. בן שלמה עבר לפנמה לפני כמה שנים ומאז היה מעורב לכאורה בפעילות של גורמים פליליים.

המשטרה המקומית ממשיכה בחקירת האירוע ומנסה לאתר את האחראים לירי. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר וכי המשרד מסייע בהעברת הגופה לקבורה ישראל, ונמצא בקשר עם משפחתו של ההרוג.