דיווח: צעיר ישראלי טבע למוות באי קוזומל שבמקסיקו

הצעיר, תלמיד ישיבה בן 21, מצא אותו מותו בחוף הים של האי במזרח המדינה - כך פורסם בכלי תקשורת של הקהילה היהודית במקום

אי קוזומל מקסיקו
אי קוזומל מקסיקו | צילום: רויטרס

מקסיקו: תלמיד ישיבה ישראלי בן 21 טבע למוות הלילה (רביעי) באי קוזומל שבמזרח המדינה, כך פורסם בכלי תקשורת של הקהילה היהודית במקסיקו. לפי הדיווחים, החלו מגעים עם הרשויות המקומיות במקסיקו על מנת להביא את גופתו לקבורה בישראל.

כזכור, מוקדם יותר השבוע, לאחר יומיים של חיפושים, אותרה באתיופיה גופתה של איה נעאמנה, סטודנטית בת 21 מהיישוב עראבה שבגליל, שנעדרה במהלך טיול במדבר המלח דנקיל. בסוף הסיור הלימודי, שנערך מטעם הטכניון, נשארה נעאמנה עם כמה סטודנטים לטייל במדינה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"היה לה חיוך כובש": הסטודנטית שנהרגה באתיופיה הובאה למנוחות

ישראלי בן 30 נהרג לאחר שנפל מגובה כשטייל בהרים בדרום גרמניה

ישראלי בן 23 נעדר באינדונזיה לאחר שיצא לגלוש

איה נעאמנה | צילום: חדשות 13

במהלך הטיול התפצלה נעאמנה מהקבוצה עמה טיילה ולא הגיעה לנקודת הסיום של המסלול. בשלב זה דיווחו על כך חבריה לחברת ביטוח הנסיעות. מוקדם יותר באותו יום הגיע אביה של המטיילת הישראלית לנתב"ג במטרה להמריא לאתיופיה, זאת כדי לסייע במאמצי החילוץ. אך הבשורה על מותה של בתו גרמה לו להישאר בגבולות ישראל.

כשבוע לפני כן, משרד החוץ הודיע כי עדי מס, ישראלי בן 30 מקיבוץ מעברות בעמק חפר, נהרג מנפילה מגובה כשטייל בהר "קן הנשרים" באלפים בדרום גרמניה. צוות חברת החילוץ "מגנוס" אשר החל בחיפושים אחריו, סייע למשטרת גרמניה בזיהויו. הודעה נמסרה למשפחתו. קונסולית ישראל במינכן והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ סייעו בהעברתו לקבורה בישראל. לפי דיווחים בגרמניה, המטייל החליק ונפל מגובה 150 מטרים.