סוף עצוב: זוג נשוי טרי איבד את חייו בהתרסקות המטוס האוקראיני

ארש פורזרבני ופונה גורג'י, סטודנטים קנדיים ממוצא איראני, נישאו ב-1 בינואר בטהראן מול משפחה וחברים. שבוע לאחר מכן, הם עלו לטיסה שהייתה אמורה להגיע לקייב - והתרסקו למותם. "רגע טרגי"

זמן צפייה: 01:19

התרסקות המטוס האוקראיני: חגיגת תחילת החיים המשותפים של ארש פורזרבני ופונה גורג'י הסתיימה בצורה עצובה במיוחד - השניים, שהתחתנו בשבוע שעבר, איבדו את חייהם בהתרסקות המטוס האוקראיני באיראן. "הם היו הנשמות הטובות ביותר שפגשתי בחיי", סיפר לחדשות CNN חברם הטוב אמיר פורוזונדה. "זה רגע טרגי במיוחד", הוסיף רזה אקברי, חבר נוסף של בני הזוג.

פורזרבני וגורג'י, סטודנטים בני 25 ו-26 למדעי המחשב ממוצא איראני, נסעו לטהראן על מנת להתחתן בקרב משפחתם וחבריהם. חברתה של גורג'י, סימה חמזהלו, תיארה אותה כצעירה מנומסת ומוכשרת. "למרות שעזבת על מנת לשפר את חייך, היה זה המזרח התיכון שלא היה יכול בלעדיך", ספדה לה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

איראן מתעקשת: המטוס האוקראיני לא התרסק כתוצאה מפגיעת טיל

מטוס אוקראיני התרסק בטהראן – 176 בני אדם נהרגו

ר"מ קנדה: יש לנו מודיעין שאיראן יירטה המטוס • תיעוד הפגיעה

זירת התרסקות המטוס האוקראיני, בואינג 737, בטהרא
זירת התרסקות המטוס האוקראיני, בואינג 737, בטהראן | צילום: רויטרס

חבר נוסף פרסם בעמוד הפייסווק של הצעירה תמונה של בני הזוג, שאיבדו את חייהם, כשהם בני נוער, בזמן טורניר מתמטיקה שבו השתתפו. "הלוואי שהזמן היה קופא ממש שם", כתבה יסמין רזאיי, חברה נוספת של השניים.

אוניברסיטת אלברטה שבקנדה, שבה השניים למדו, הודיעה על אבל כבד ששורר במקום. מלבד בני הזוג איבדו את חייהם גם עשרה אנשים נוספים, בהם אנשי סגל ובוגרי האוניברסיטה. "הם היו חלק מהותי בחיי המקום, והקהילה הגדולה אליה אנו משתייכים", אמר נשיא האוניברסטה ודיוויד ה. טורפין.

כזכור, ביום רביעי התרסק מטוס נוסעים בואינג 737 אוקראיני בטהראן זמן קצר לאחר המראתו. 176 בני האדם שהיו על כלי הטיס, 167 נוסעים ותשעה אנשי צוות, נהרגו באירוע. ראש ממשלת אוקראינה וולודימיר זלנסקי אישר את הפרטים ושלח תנחומים למשפחות הנספים.