דיווח: פיצוץ בתחנת כוח באיראן - לא ידוע על נפגעים

ימים לאחר הדליקה שפרצה במספנה בנמל בושהר, ובהמשך לשורת פיצוצים שנשמעו בטהראן - סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה על פיצוץ במחוז אספהאן, הנמצא דרומית לטהראן. טרם דווח על נפגעים

זמן צפייה: 01:03

סוכנות הידיעות האיראנית דיווחה היום (ראשון) על פיצוץ שנשמע בתחנת כוח במחוז אספהאן, הנמצא דרומית לטהראן. ככל הנראה, בלאי בשנאי הוא שהוביל לפיצוץ. לא דווח על נפגעים. אירוע זה, כזכור, בא בהמשך לשורת פיצוצים מסתוריים שהתרחשו לאחרונה באיראן.

רק ביום רביעי האחרון פרצה שריפה במספנה בנמל בושהר שבדרום מערב המדינה. לפחות שבע ספינות דיג עלו באש כתוצאה מהדליקה. רשת אל-מיאדין הלבנונית דיווחה מפי בכיר איראני כי השריפה נגרמה כתוצאה משימוש בחומרים דליקים, בליווי משבי רוח חזקים באזור.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הערעור נדחה: בן הזוג שהרג את תהילה נגר ירצה 19 שנות מאסר

דיוני ההוכחות במשפט רה"מ יחלו בינואר 2021 – שלוש פעמים בשבוע

עימותים בין שוטרים למפגינים במחאות בי-ם ובת"א: עשרות נעצרו

פיצוץ בתחנת כח באיראן
פיצוץ בתחנת כח באיראן | צילום: חדשות 13

בכיר במשטר האיראני טען כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מחפירה במנהרות תוך שימוש בחומר נפץ. אולם, במקביל, מושלת העיר קודס שממערבית לבירה מסרה כי "לא היה שום פיצוץ באזור, הכול שמועות". האופוזיציה במדינה טוענת כי הפיצוץ אירע באזור שבו קיימים מתקנים צבאיים.

כאמור, בחודש האחרון פגעו באיראן שישה פיצוצים - אחד מהם, שאף יוחס בתקשורת הזרה למתקפת סייבר ישראלית, פגע במתקן בנתאנז ושיבש את תוכנית הגרעין האיראנית. על פי חלק מהדיווחים, הפיצוץ הזה עיכב את תוכנית הגרעין של איראן בשנתיים לפחות.

פיצוץ בטהראן
פיצוץ בטהראן | צילום: global telegram