שריפה בנמל באיראן: לפחות שבע ספינות דיג עלו באש

סוכנות הידיעות האיראנית הודיעה כי אין הרוגים בדליקה שפרצה במספנה בנמל בושהר. ברשת אל-מיאדין דווח מפי גורם בכיר בטהראן כי האש נגרמה כתוצאה משימוש בחומרים דליקים ומשבי רוח חזקים

זמן צפייה: 00:38

שריפה פרצה היום (רביעי) במספנה בנמל בושהר שבדרום מערב איראן. לפחות שבע ספינות דיג עלו באש כתוצאה מהדליקה, ועל פי סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" אין הרוגים. רשת אל-מיאדין הלבנונית דיווחה מפי בכיר איראני כי השריפה נגרמה כתוצאה משימוש בחומרים דליקים, בליווי משבי רוח חזקים באזור.

עוד בחדשות 13:

תלונה שנייה הוגשה נגד הרופא החשוד בשימוש בסם האונס

רה"מ על תקיפת פרשן חדשות 13: "ראויה לכל גינוי – בושה וחרפה"

18 ילדים בגן, יום בשבוע בביה"ס לכיתות גבוהות: כך תיפתח שנה"ל

ביום שישי דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית באיראן על פיצוץ שנשמע במערב הבירה טהראן. עדיין לא ברור מה גרם לפיצוץ, אשר הוביל להפסקת החשמל באזור, ואם יש קשר בינו לבין שורת הפיצוצים האחרונה ברפובליקה האסלאמית.

בכיר במשטר האיראני טען כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מחפירה במנהרות תוך שימוש בחומר נפץ. אולם, במקביל, מושלת העיר קודס שממערבית לבירה מסרה כי "לא היה שום פיצוץ באזור, הכול שמועות". האופוזיציה במדינה טוענת כי הפיצוץ אירע באזור שבו קיימים מתקנים צבאיים.

שריפה בנמל בושאר
שריפה בנמל בושאר | צילום: חדשות 13

כזכור, בשלושת השבועות האחרונים פגעו באיראן שישה פיצוצים - אחד מהם, שאף יוחס בתקשורת הזרה למתקפת סייבר ישראלית, פגע במתקן בנתאנז ושיבש את תוכנית הגרעין האיראנית. על פי חלק מהדיווחים, הפיצוץ הזה עיכב את תוכנית הגרעין של איראן בשנתיים לפחות.