פיצוץ ליד שגרירות ישראל בהודו, אין נפגעים

מטען חבלה התפוצץ בסמוך לשגרירות בניו דלהי. נסיבות האירוע נמצאות בחקירת הרשויות המקומיות בשיתוף עם גורמי ביטחון ישראלים. מפקד שירותי הכבאות: "לא נמצא דבר במקום הפיצוץ". במל"ל חידדו את ההנחיות לישראלים השוהים במדינה: "להימנע מהחצנת סממנים יהודיים"

זמן צפייה: 00:52

מטען חבלה התפוצץ היום (שלישי) בסמוך לשגרירות ישראל בניו דלהי, בירת הודו. בפיצוץ לא היו נפגעים ואנשי הצוות הדיפלומטי הישראלי לא עמדו בסכנה. כעת הרשויות המקומיות פתחו בחקירת נסיבות האירוע, בשיתוף עם גורמים ישראלים.

ממשרד החוץ נמסר: "הערב היה פיצוץ בקרבת שגרירות ישראל בניו דלהי. לא היו נפגעים כתוצאה מהפיצוץ ולכל השליחים ועובדי השגרירות שלום. נסיבות האירוע נמצאות בחקירת הרשויות המקומיות בשיתוף מלא עם גורמי הביטחון הישראלים".

סוכנות הידיעות ההודית ANI דיווחה כי מכבי האש הוזנקו לזירה וביצעו בה סריקות. "עד כה לא נמצא דבר במקום", צוטט מפקד שירותי הכבאות של ניו דלהי, אטול גארג.

מטה משרד החוץ בירושלים
מטה משרד החוץ בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפיצוץ, המטה לביטחון לאומי חידד את ההנחיות לישראלים השוהים בהודו בכלל ובניו דלהי בפרט: "לאור החשש מהישנות המקרים יש לחדד את תשומת הלב, להשתדל להימנע מהגעה למקומות הומי אדם ומקומות המזוהים כמשמשים גורמים מערביים/יהודיים וישראליים, להימנע מהחצנת סממנים יהודיים ולהימנע מפרסום פרטי הנסיעה".