הודו: בת 16 התלוננה שנאנסה מאות פעמים - בידי מאות גברים

לפחות שבעה גברים נעצרו, לאחר שנערה דיווחה שנאנסה מאות פעמים, על ידי מאות גברים, בפרשה מחרידה שדווחה לוועדה לרווחת הילד במדינה. שניים מתוך החשודים הם שוטרים, אחד מהם הינו קטין

הודו,

מערב הודו: נערה בת 16 טוענת שנאנסה בידי מאות גברים. לפחות שבעה הודים נעצרו במהלך השבוע האחרון, לאחר שנערה דיווחה לוועדה לרווחת הילד כי נאנסה מאות פעמים, בידי מאות גברים שונים - במסגרת פרשה מחרידה שמדגישה את בעיית האלימות המינית המשתוללת במדינה.

בהצהרה שמסרה הנערה לוועדה לרווחת הילד בהודו בשני האחרון, אמרה הנערה, שהייתה אז מחוסרת בית - שנאנסה בידי 400 גברים במחוז ביד שבמדינת מהראשטרה, שנמצאת במערב הודו. לפי יו"ר הוועדה, כנגד שמונה גברים שונים נפתח תיק - שניים מתוכם שוטרים, ואחד מהם קטין. מתחנת ביד נמסר כי בהמשך לכך נפתחו תיקי אונס, כחלק מחוק ההגנה על ילדים מפני עבירות מין.

לדברי יו"ר הוועדה, הנערה התחננה לכסף בתחנת אוטובוס מקומית, בזמן שאולצה לכאורה לעבוד כשפחת מין על ידי שלושה גברים, שניצלו את מצבה. על אף שקשה לאמת את מספר הגברים שלכאורה אנסו את אותה הנערה, היא הצליחה לזהות לפחות 25 אנשים שאותם האשימה בביצוע מעשים אלו.

בנוסף, לדברי יו"ר הוועדה, הנערה ניסתה להגיש תלונה במשטרה כנגד גבר הודי, אותו האשימה באלימות כלפיה - אלא שהשוטרים כלל לא טיפלו במקרה. ממשטרת ביד לא נמסרה תגובה בנושא האמור.