הודו: פוליטיקאי שהורשע בחטיפה נורה בזמן ריאיון בשידור ישיר

עתיק אחמד הוא פוליטיקאי הודי לשעבר שהורשע בחטיפה והואשם בשורת עבירות נוספות. במהלך ריאיון עם עיתונאים באמצע הרחוב בעירו אללהבאד הוא נורה בראשו, יחד עם אחיו, על ידי מתנקשים שהסתננו למקום

זמן צפייה: 01:05

עתיק אחמד, פוליטיקאי עבר הודי שהורשע בחטיפה, נורה למוות אמש (שבת) יחד עם אחיו - בזמן ריאיון בשידור ישיר. אחמד שוחח עם עיתונאים בעת שהלך בעיר אללהבאד במדינת אוטר פרדש בצפון הודו. אחמד ואחיו לוו על ידי שוטרים רבים, אך במהלך הריאיון הוצמד אקדח לראשו והוא ואחיו נורו בשידור ישיר בטלוויזיה.

בסרטון מהאירוע נראים השניים הולכים כשהם אזוקים אחד לשני ומדברים עם העיתונאים. בשלב מסוים אדם עם אקדח מגיע, מצמיד אותו לראשון של אחמד ויורה בו ובאחיו. שלושה חשודים שהתחזו לעיתונאים נעצרו מייד ונלקחו לחקירה. באירוע נפצעו גם שוטר ועיתונאי.

Whatsapp Image 2023 04 16 At 1
זירת הרצח של עתיק אחמד | צילום: רויטרס

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2304161318' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_3mbsna1j' duration='']

אחמד לא היה פופולרי, והואשם בשנים האחרונות בעשרות עבירות, ביניהן חטיפה, רצח ועינויים. בית משפט מקומי גזר עליו ועל שניים נוספים מאסר עולם במרץ האחרון בעקבות הרשעתו בחטיפה.

המקרה אירע מספר ימים בלבד לאחר שבנו של אחמד נורה למוות בידי שוטרים. הוא טען בעבר שיש איומים על חייו מהמשטרה עצמה. בסרטון נשאל אחמד אם הלך להלוויית בנו ומילותיו האחרונות הן שלא לקחו אותו לשם ולכן לא הלך.

ראש ממשלת אוטר פרדש אמר לאחר האירוע כי הורה על חקירת המקרה ובדיקה משפטית. כמו כן, הוא אסר על התקהלויות גדולות במדינה על מנת למנוע התפרעויות. גורמים רבים מעלים חשד כיצד התאפשר למתנקשים להגיע אל אחמד, בעקבות העובדה שהעיר הייתה תחת סגר.