לאחר ששיטפון חסם הדרכים: שחה 2.5 ק"מ כדי להשתתף בתחרות אגרוף

הכפר מנור שבדרום הודו נפגע קשות משיטפונות שפקדו את האזור בימים האחרונים. נישאן קאדאם בן ה-19 לא נתן להצפות לעצור אותו, ושחה במשך 45 דקות כדי להשתתף באליפות המדינה. "לא רציתי לפספס"

Hdfzio
שיטפון בהודו | צילום: רויטרס

הכפר מנור שבדרום הודו היה אחד מהמקומות שנפגעו באופן הקשה ביותר בשיטפונות שפקדו את האזור בשבוע האחרון. ביום רביעי שעבר, נישאן קאדאם בן ה-19 – תושב הכפר - תכנן לנסוע ברכבת לבנגלור הסמוכה, במטרה להשתתף באליפות המדינה באגרוף, אך המים ששטפו את הכפר הגיעו כבר עד לגובה ראשו.

לאחר שהבינו כי כל הדרכים חסומות, קאדאם ואביו לא היססו: הם קשרו היטב את ציוד האגרוף בתוך שקית פלסטיק – ושחו שני קילומטרים וחצי במשך 45 דקות – עד שהגיעו בבטחה לכביש הראשי, והצטרפו לנבחרת האגרוף. שלושה ימים אחרי המסע – זכה קאדאם במדליית כסף.

Wtdntr
שיטפון בהודו | צילום: רויטרס

"חיכיתי לתחרות הזאת, ולא רציתי לפספס אותה – בשום מחיר", סיפר קאדאם. "מכיוון שכל האזור שלנו הוצף במים וכלי רכב לא יכלו לעבור, לא הייתה ברירה אלא לשחות". עוד סיפר המתאגרף הצעיר על ההישג שרשם בתחרות: "הפעם הפסדתי את מדליית הזהב בגלל מזל רע – בשנה הבאה אזכה בה בוודאות".

מאמן הנבחרת סיפר אף הוא על הקשיים שהציב בפניו מזג האוויר המאתגר. "בגל שהנסיעות מסוכנות, הורים רבים לא הרשו לילדיהם להגיע לתחרות", סיפר. "גם קאדאם הפסיד כמה אימונים, התארגנו כך שנוכל לאסוף אותו מהכביש הראשי. המסע שלו הפך את התחרות השנה למיוחדת עוד יותר".