אחרי שירה בצלמת: אלק בולדווין נאשם בהריגה בשוגג

השחקן אלק בולדווין יואשם בהריגה בשוגג לאחר שירה למוות בצלמת הקולנוע האלינה האצ'ינס, שנהרגה על סט הסרט Rust בסנטה פה שבניו מקסיקו. עורך דינו של בולדווין: "מדובר בעיוות דין נוראי. נילחם"

זמן צפייה: 02:16

השחקן אלק בולדווין יואשם בהריג בשוגג לאחר שירה בצלמת הלינה האצ'ינס בעת צילומי הסרט Rust בחווה ליד סנטה פה שבניו מקסיקו באוקטובר אשתקד, כך דווח הערב (חמישי) בארצות הברית.

באוקטובר 2022 הגיעה משפחתה של האצ'ינס להסדר עם בולדווין שפרטיו לא ידועים. התביעה, שהוגשה בפברואר בסנטה פה נגד בולדווין, חברות ההפקה של הסרט, מפיקיו וחברי מפתח אחרים בצוות, טענה להפרות רבות של סטנדרטים בתעשייה.

עורך דינו של בולדווין אמר כי "מדובר בעיוות דין נוראי. אנחנו נילחם". מטעם משפחת הצלמת שנורתה בסט נמסר:"זו נחמה. איש אינו מעל לחוק. אנו תומכים בהחלטה ונשתף פעולה לחלוטין עם התביעה. מקווים שהדין ימוצה"

הצלמת הלינה האצ'ינס שנורתה למוות על ידי אלק בולדווין
הצלמת הלינה האצ'ינס שנורתה למוות על ידי אלק בולדווין | צילום: Instagram

עוד נאמר כי מת'יו האצ'ינס, בעלה של המנוחה, יהיה מפיק בפועל בסדרת הסרטים ויקבל חלק מהרווחים. "הגענו להסדר בכפוף לאישור בית המשפט בתיק שלנו נגד מפיקי הסרט Rust וחברת ההפקות שלו. הצילומים יתחדשו בראשותי עם כל השחקנים המקוריים. כולנו מאמינים שמותה של הלינה היה תאונה איומה".

האצ'ינס, בת 42, נהרגה כאמור על סט הצילומים. "זו תאונה טראגית", אמר אז, והוסיף וכי דיבר עם בעלה של קורבן הירי, ואמר לו: "הלב שלי שבור". האצ'ינס נולדה באוקראינה וגדלה בבסיס צבאי רוסי. היא למדה עיתונאות בקייב והמשיכה ללימודי קולנוע בלוס אנג'לס. בשנת 2019 היא הוגדרה על ידי המגזין האמריקני לצילום קולנוע כ"כוכבת עולה" בתחום.