ארה"ב: אישה מצאה את גופת בעלה בארון - לאחר שנעדר שמונה חודשים

בעלה של ג'ניפר מייג' נעדר מאז אפריל האחרון, המשטרה פתחה בחקירה אך לא הצליחה למצוא אותו, עד שבדצמבר האחרון נמצאה גופתו בארון בביתם. השכנים והמשטרה דיווחו על ריח רע שהגיע מהבית במשך חודשי ה"העדרות", אך הם האמינו שמדובר בריח העולה מהביוב. בחמישי האחרון, קבע חוקרי מקרי המוות המחוזי כי התאבד

ג'ניפר וריצ'רד מידג'
ג'ניפר וריצ'רד מידג' | צילום: פייסבוק

אישה מאילינוי מצאה את גופת בעלה המת בתוך ארון בביתם המשותף כמעט שמונה חודשים לאחר שנעלם, בזמן שחיפשה קישוטים לחג המולד. ביום חמישי האחרון קבע חוקר מקרי המוות כי מותו של בעלה נגרם כתוצאה מהתאבדות, כך פורסם היום (שלישי) ב"ניו יורק פוסט".

ג'ניפר מייג' דיווחה על היעדרו של בעלה, ריצ'רד מידג' בן ה-53, באחר הצהריים של ה-27 באפריל. כשהיא הגיעה לביתה היא מצאה את מכוניתו של ריצ'רד חונה בחזית, ואת המפתחות והארנק שלו בבית - אבל הוא עצמו לא נראה בשום מקום.

המשטרה פתחה בחקירה וערכה חיפוש בבית. רק ב-11 בדצמבר, שמונה חודשים לאחר ההיעלמות, חיפשה ג'ניפר קישוטים לחג המולד ונדהמה לגלות את גופת בעלה בארון בביתם. בשל התנאים ששררו באותו ארון, הגופה השתמרה כמעט לחלוטין במצב חנוט. ג'ניפר הוסיפה כי היא חשה כאילו "נוכחותו" של בעלה קרובה אליה בזמן שהוא נעדר.

מודעת ההיעדרות של מידג'
מודעת ההיעדרות של מידג' | צילום: פייסבוק

"החלטתי להקים את עץ חג המולד, וחיפשתי תיק של קישוטי חג המולד, ואז גיליתי אותו", אמרה ג'ניפר לעיתון ה"סנט לואיס פוסט דיספאץ" בדצמבר. ג'ניפר, שכניה ואפילו השוטרים עצמם דיווחו מספר פעמים על ריח רע שהגיע מהבית במשך חודשי ה"העדרות", אך הם האמינו שמדובר בריח העולה מהביוב.