המורדים החות'ים: "הבסנו שלוש חטיבות צבאיות של סעודיה"

דובר הארגון הצהיר כי בחודשים האחרונים נערך מבצע גדול נגד הכוחות הסעודים בתימן, במהלכו נהרגו ונפצעו מאות חיילים, בכירים נלקחו בשבי וציוד צבאי רב נתפס. בסעודיה לא אישרו את הדברים

Ffilwo

דובר המורדים החות'ים בתימן, יחיא סארי, הכריז אמש (שבת) כי הארגון ערך בחודשים האחרונים מבצע צבאי נגד הכוחות הסעודים הנמצאים בשטחם, במהלכו חוסלו שלוש חטיבות צבאיות של סעודיה.

במסיבת עיתונאים שערך, סארי תיאר את הפעולה כגדולה ביותר נגד הצבא הסעודי, וכינה אותה כ"ניצחון האל". לדבריו, המתקפה נמשכה מספר חודשים וגרמה להפסדים רבים - הן בנפש והן בציוד צבאי. דבריו של סארי לא אושרו על ידי סעודיה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

סעודיה: התקיפה לא בוצעה מתימן; נעשה שימוש בכלים איראניים

נשיא תימן לשעבר נהרג בידי המורדים החות'ים: "ירינו בו למוות"

סעודיה: טיל בליסטי ששיגרו המורדים החות'ים יורט בשמי ריאד

Speecb
דובר המורדים החות'ים בתימן, יחיא סארי

"הפעולה הביאה להשמדה מוחלטת של שלוש חטיבות צבאיות של כוחות האויב, תפיסת כמויות גדולות של ציוד צבאי, הכולל מאות כלי רכב רגילים ומשוריינים, לכידת אלפי כוחות האויב - רובם בוגדים. מאות נוספים נהרגו ונפצעו במהלך הפעולה", אמר דובר החות'ים, והוסיף כי מפקדים, קצינים וחיילים סעודים נלקחו בשבי.

עוד אמר סארי כי "על פי הנחיות ההנהגה, כל האסירים טופלו על פי עקרונות האסלאם, מנהגי תימן ועל פי האתיקה האנושית. כוחותינו פעלו להגן על אלפי כוחות האויב שנכנעו".