הפסד לטראמפ ודייט ראשון עם ביל: הילרי קלינטון בריאיון חושפני

הפוליטיקאית התראיינה לתוכנית הרדיו הפופולרית של הווארד סטרן, וסיפרה על הלילה שבו הבינה כי לא תהיה הנשיאה האישה הראשונה. עוד סיפרה כי בתחילת הזוגיות עם בעלה "שיחקה אותה קשה להשגה"

זמן צפייה: 02:53

ארצות הברית נמצאת כבר בעיצומה של מערכת הבחירות לנשיאות שתתקיים בעוד שנה. הבחירות הקודמות שהתקיימו ב-2016, כבר נכנסו לספרי ההיסטוריה האמריקנית, אבל יש לפחות מישהי אחת שעדיין מתקשה להתאושש. בריאיון מקיף לשדרן הרדיו האמריקני יהודי המפורסם הווארד סטרן, הילרי קלינטון סיפרה אתמול (רביעי) על הלילה הנורא ההוא, כשהבינה שלא תזכה לעשות היסטוריה ולהפוך לנשיאה האמריקנית הראשונה של ארצות הברית. קלינטון סיפרה כיצד הגיבה לתבוסתה בבחירות: "הייתי שבורה, מאוכזבת ומופתעת מאוד".

כמו כן, סיפרה קלינטון על תחילת מערכת היחסים שלה עם בעלה ביל וכיצד לדבריה בתחילה "שיחקתי אותה קשה להשגה". היא סיפרה על פגישתם הראשונה, במוזיאון של אוניברסיטת ייל. המראיין סטרן שאל אותה האם הם התנשקו באותו דייט והיא ענתה שלא. מכיוון ש"רק התחלתי להכיר אותו באותה תקופה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ארה"ב סוערת לקראת פרסום הביוגרפיה הלא רשמית של מלניה טראמפ

מייקל בלומברג הכריז רשמית על התמודדותו בבחירות לנשיאות ארה"ב

חשד לפשע שנאה: כתובות נאצה וצלבי קרס רוססו בבית כנסת בארה"ב

היא העדיפה להתרפק על הנוסטלגיה הרומנטית, אך דיברה גם על הפיל שבחדר, פרשת מוניקה לווינסקי שכמעט הביאה לקץ נשיאותו של ביל קלינטון – וערערה את נישואיהם של בני הזוג. קלינטון נאלצה לתמוך באותן השנים בבעלה הנשיא, מול הליך הדחה שעמו נאלץ להתמודד בעקבות הפרשה אך בסופו של דבר הוא צלח את ההליך הזה. כעת, הגלגל הסתובב והיום יריבה המושבע, הנשיא טראמפ, עומד מול אותו הליך בדיוק בשל חלקו בפרשת "אוקראינה גייט". קלינטון אמרה כי היא עדיין לא מוכנה לסלוח לו על יחסו אליה בתקופה שלפני הבחירות.

למרות ההפסד הצורב בבחירות, קלינטון לא יושבת בימים אלה בחיבוק ידיים. בימים אלה היא מקדמת ספר חדש שכתבה לא מזמן עם בתה צ'לסי, על נשים פורצות דרך ברחבי העולם. במקביל היא מביטה בדאגה ובעניין בבחירות ההולכות וקרבות, מקווה שאולי הפעם מי שיתמודד מול טראמפ מטעם המפלגה הדמוקרטית, יצליח במקום בו היא נכשלה.