סיבוב פרידה: החודש - הארי ומייגן יעזבו סופית את ארמון המלוכה

בסוף מארס צפויים הזוג המלכותי המדובר ביותר בבריטניה בחודשים האחרונים, להשאיר מאחור לא מעט משקעים ולצאת לעצמאות. עד אז, לוח האירועים שלהם די עמוס

זמן צפייה: 02:14

נגיף קורונה המשתולל ברחבי העולם הצליח להשכיח את סערת ה"מג-זיט", הפרידה של הארי ומייגן מהארמון, אבל בסוף השבוע האחרון תושבי בריטניה זכו שוב למנת האסקפיזם הזאת. בסוף החודש הקרוב צפויים בני הזוג לעזוב סופית את הארמון, אבל עד אז הם כמובן עדיין חלק מהמשפחה על כל המשתמע מכך, ולוח האירועים שלהם בימים האחרונים היה די עמוס.

ביום שישי הגיעו השניים לאירוע גיוס תרומות מוזיקלי של חיל הנחתים המלכותי, זהו האירוע האחרון של הארי בתפקיד המפקד הייצוגי של החיל בבית המלוכה. יום קודם לכן, ביום חמישי, השתתפו הארי ומייגן בטקס חלוקת פרסים בלונדון. השניים אפילו עלו לנאום על הבמה. הבריטים, מצדם, התמקדו בעיקר בשמלת התכלת שלבשה הדוכסית.

הנסיך הארי ומייגן מרקל
הנסיך הארי ומייגן מרקל | צילום: רויטרס

בין לבין מייגן ביקרה בסוף השבוע בבית ספר ושוחחה עם התלמידים והתלמידות על יום האישה הבין-לאומי, ואילו הארי חנך מוזיאון ומרכז מבקרים במסלול מרוצים יחד עם נהג פורמולה 1, לואיס המילטון.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בתוכנית, השבוע תהיה הופעתם האחרונה של הארי ומייגן בתפקיד הדוכס והדוכסית מסאסקס באירוע השנתי לציון יום חבר העמים הבריטי יחד עם המלכה אליזבת וויליאם וקייט בכנסיית ווסטמינסטר. ב-31 במארס הם יסיימו רשמית את תפקידם, ישאירו מאחור לא מעט משקעים ויצאו לחיים עצמאיים.