אחרי הסערה, האריס מבהירה: תמיכתי בישראל בלתי מעורערת

סגנית נשיא ארה"ב העבירה דרך מקורביה מסר של "תמיכה בלתי ניתנת לערעור בביטחונה של ישראל" דרך מקורביה, לאחר שנמנעה מעימות השבוע עם סטודנטית שהטיחה בה כי ישראל מבצעת "רצח עם בפלסטין"

זמן צפייה: 01:04

מקורביה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, הבהירו אתמול (חמישי) כי "תמיכתה בישראל לא ניתנת לערעור", זאת לאחר שבחרה לא להתווכח עם סטודנטית שטענה בפניה כי ישראל מבצעת "רצח עם" בשטחים במהלך ביקור באוניברסיטה בווירג'יניה, מוקדם יותר השבוע. בכירים בסביבתה של האריס יצרו קשר עם שדולת "הרוב הדמוקרטי למען ישראל" ועם נשיא הארגון מארק מלמן שסיפר: "שמחנו לשמוע מבכירי הסגל של האריס שהם מאשרים בפנינו את מה שידענו תמיד: מחויבותה לביטחון ישראל איננה ניתנת לערעור".

מארק מלמן,  ציטט את דברי איש הסגל הבכיר של האריס אשר דיבר איתו והדגיש בפני כי: "סגנית הנשיא חולקת בצורה קשה על דבריה של הסטודנטית באוניברסיטת ג'ורג' מייסון נגד ישראל".

לפי דיווח באתר האמריקני "פוליטיקו", יועץ בכיר של סגנית נשיא ארה"ב גם יצר קשר קשר עם מובילי המאבק באנטישמיות בבית הנבחרים ועם מנכ"ל הליגה נגד השמצה, ג'ונתן גרינבלט, כדי להבהיר את עמדתה של האריס נגד הדברים שהטיחה הסטודנטית ועל מנת להדגיש את תמיכתה ארוכת השנים בישראל.

כזכור, ביום רביעי ביקרה סגנית הנשיא באוניברסיטה במדינת וירג'יניה ונתקלה בסטודנטית שביקשה למחות על הסיוע האמריקני לישראל וטענה כי היא מבצעת "רצח עם בפלסטין" וכי הממשל מתעלם ממחאתם של רבים בנושא התמיכה בישראל. האריס שניסתה להימנע מעימות עם הסטודנטית, השיבה לה כי "הקול שלך, הפרספקטיבה שלך והאמת שלך חייבות להישמע".