תעלומה בארה"ב: בת שש ירדה מהאוטובוס - ונעלמה

חיפושים נרחבים אחר פיי סווטליק, שנצפתה בפעם האחרונה לפני 3 ימים כשהיא יורדת מהסעת בית הספר, דקות לפני שנעלמה באורח מסתורי. ככל הנראה, היא נחטפה כששיחקה בחצר ביתה

פיי סווטליק, הילדה בת השש שנעדרת בארה"ב והרכבים החשודים בזירת האירוע

פיי סווטליק, ילדה בת שש ממדינת בצפון קרוליינה שבארצות הברית, נראתה לאחרונה ביום שני האחרון בשעה 17:00 כשהיא משחקת בחצר ביתה, ומאז - נעלמו עקבותיה. היום (חמישי) פורסם ברשת CNN, המשטרה איתרה סרטון בה תועדה סווטליק בדקות האחרונות לפני היעלמותה, כשהיא יורדת מהסעת בית הספר שהביאה אותה לביתה.

"שמנו לב להרבה מידע שגוי שמופץ ברשתות החברתיות", סיפר סמ"ר אוון אנטלי. "המשמעות היא ששמועות שקריות עלולות להוביל לניצול משאבים יקרי ערך לחינם, ולהכשיל את המשימה שלנו". אנטלי התכוון לדיווחי כזב לפיהם סווטליק נראתה בזמן אמת במקום כזה או אחר, על אף שלא הייתה שם.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחרי חודשים של שריפות: כוחות הכיבוי באוסטרליה השתלטו על האש

בהלת הקורונה: הורים נגד יציאת ילדיהם למסע לפולין מחשש להדבקה

מחקר הוולנטיין דיי: "רוב הזוגות מעדיפים להישאר בבית ולאכול"

המשטרה חברה לסוכני ה־FBI, שהשיגו מידע לפיו שני כלי רכב כסופים שהו ברחוב של סווטליק בשעה שנעלמה מביתה. המשטרה מסרה כי "אנו לא בטוחים אם הילדה פשוט הלכה לדרכה ונמצאת אי שם ביער או בבית של שכנה, או שמא היא נמצאת במצוקה".

גם חברי הקהילה אליה משתייכת משפחת סווטליק הצטרפו לחיפושים, ועד כה סרקו אחריה כ־250 בני אדם, ועשרות רבות של שכנים תושאלו אך ללא הצלחה. על אף החשדות, לא נמצאה בזירת ההיעלמות אף ראיה המעידה כי אכן נחטפה.