הכול נשאר במשפחה: הסבתא שימשה כפונדקאית, האחות תרמה הביצית

זוג אמריקני החליט להביא ילד לעולם וקיבל עזרה לא צפויה מבנות משפחתם: אמו של אחד מהם נשאה את העובר, כשגם אחותו של בן הזוג השני השתתפה בהליך. "זה יהיה הנורמלי שלה"

המשפחה לאחר הלידה | צילום: החדשות 13

אישה בת 61 מנברסקה שבארצות הברית שימשה כאם פונדקאית לבן שלה, מתיו ולבן זוגו אליוט. אם הסיפור נשמע לכם הזוי, אז כדאי שתדעו כי הנכדה הטרייה, אומה, שנולדה בלידה טבעית בשבוע שעבר, נוצרה מביצית שתרמה אחות של אליוט.

עץ המשפחה: האבות הטריים, האם והאחות | צילום: החדשות 13

האם, ססיל אלג', סיפרה על ההצעה להיכנס להיריון, 30 שנים לאחר הפעם האחרונה: "אמרתי להם שאני אוהבת להיות בהיריון. אתם יודעים. אני חושבת שאהיה מועמדת טובה - הם צחקו". בנה סיפר על הרעיון לרופא, שחשב שזה יכול לעבוד, וכי ססיל היא מועמדת טובה מאוד, למרות גילה המתקדם. היא אמרה בתגובה: "טוב. אני מניחה שנצא להרפתקה. נלך על זה".

המשפחה לאחר הלידה | צילום: החדשות 13

לאה, שתרמה את הביצית ששימשה להפריה, סיפרה: "ידעתי שאני רוצה לעשות את זה. רציתי לעזור להם, התרגשתי בשבילם". כעת, לאחר שנולדה התינוקת, ההורים הטריים מבינים כי בשלב מסוים ייאלצו לענות על שאלות רבות, על הקשר המשפחתי ועל תהליך הגעתה לעולם: "נענה על כל דבר בכנות מוחלטת. נצטרך להסביר לה שלאנשים מסוימים יש אימא ואבא, ושיש ילדים שנוצרו על ידי סבתא שלהם. אך זה יהיה המצב הנורמלי שלה".