נשיקות לשלום ובדיחות ברשת: אופרת הסבון של פסגת "ג'י 7"

בעוד הוועידה הבין-לאומית התכנסה סביב מחלוקות בלתי פתורות עם הנשיא טראמפ על מגוון נושאים, רבים העדיפו להתמקד דווקא ברגעים המביכים בין המנהיגים החשובים בעולם

זמן צפייה: 01:53

המתיחות במפגש מנהיגי ג'י 7 ניכרה היטב, בעיקר בשל מחלוקות לא פתורות עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנושאים כמו משבר האקלים, מלחמת הסחר מול סין והמשא ומתן מול איראן, אבל הצהובונים מצאו נחמה במה שפחות ישפיע על חיינו – הנשיקות.

תיעוד צמד נשיקות מביכות בין טראמפ לקנצרלית גרמניה אנגלה מרקל, למשל, עורר גיחוך רב. מצד שני, קבלת הפנים שרעיית נשיא צרפת בריז'ט מקרון העניקה לטראמפ, הייתה דווקא חיובית. ברכת השלום החמה בין רעייתו של טראמפ, מלאניה, לראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, הובילה לרצף תגובות משועשעות ברשתות, בין היתר עיבוד פוטושופ שהפך את הסצינה לכריכת רומן אהבה.

לכתבות נוספות בנושא >>

טראמפ ב"ג'י 7": "יש סיכוי טוב שאפגש בעתיד עם רוחאני"

במהלך ועידת הג'י 7: שר החוץ האיראני נחת במפתיע בצרפת

אקלים, כלכלה - וטראמפ: ועידת ה"ג'י 7" נפתחה בצרפת

הנשיא טראמפ והקנצלרית מרקל בוועידת ''ג'י 7''
הנשיא טראמפ והקנצלרית מרקל בוועידת ''ג'י 7'' | צילום: חדשות 13

למרקחה הדיפלומטית הצטרף ידידו של הנשיא טראמפ, נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו. זאת, אחרי שעמנואל מקרון, חבר הוועידה, מתח ביקורת על אופן טיפולו בשריפות באמזונס. בעוד בולסונארו אמר כי הביקורת מציגה הלך רוח קולוניאליסטי, נשיא צרפת לא נשאר חייב ואמר כי מדובר ב"תגובה עצובה". "אני חושב שהעם הברזילאי קצת מתבייש בהתנהגות הזאת", אמר מקרון.

בתום הוועידה המנהיגים חזרו למערכות היחסים המורכבות ולסוגיות הלא פתורות, לאחר מה שנדמה יותר כאופרת סבון מאשר מפגש פסגה, שאמורה כאמור להשפיע יותר מאשר נשיקה על הלחי.

עריכה יצירתית לנשיקות במפגש ג'י 7: מלנאיה טראמפ וג'סטין טרודו
עריכה יצירתית לנשיקות במפגש ג'י 7: מלנאיה טראמפ וג'סטין טרודו | צילום: חדשות 13