טראמפ שב ל-X והתראיין: "ישראל לא הייתה מותקפת אם הייתי נשיא"

מועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, שחזר לרשת X, התראיין לאילון מאסק. בריאיון, שלפי מאסק התעכב בגלל "מתקפת סייבר", הדגיש טראמפ מה היה קורה בישראל אילו היה נשיא: "יש לה כיפת ברזל מעולה - אך היא לא יכולה להגן עליה ממתקפה כזו". על ביידן: "אנטי-ישראלי". על האריס: "להצביע לה - יותר גרוע מלבחור בביידן". בתוך כך, ה-FBI הודיע כי הוא חוקר פריצה לקמפיין של טראמפ וביידן-האריס

זמן צפייה: 01:18

המיליארדר אילון מאסק ראיין בלילה (בין שני לשלישי) את המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, שחזר לרשת X (לשעבר טוויטר) - יותר משלוש וחצי שנים אחרי שחשבונו הושעה מהרשת החברתית. בריאיון, שלפי מאסק התעכב בגלל "מתקפת סייבר", הדגיש טראמפ מה היה קורה בישראל אילו היה נשיא.

"ישראל מצפה למתקפה של מאות אם לא אלפי טילים. אמנם יש לה כיפת ברזל מעולה - אך היא לא יכולה להגן על עצמה ממתקפה כזו. כשהייתי נשיא - איראן ידעה לא להתעסק איתי. לא היה לה כסף להעביר לחמאס ולחיזבאללה - וישראל לא הייתה מותקפת".

הנשיא ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס
הנשיא ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס | צילום: רויטרס

טראמפ תקף את ביידן, ואמר כי הוא "השיג משהו שקשה להשיג - שני הצדדים שונאים אותו. הוא אנטי-ישראלי". על קמלה האריס אמר: "אם אתה יהודי או פרו-ישראלי - להצביע לה זה גרוע מלהצביע לביידן. אתה צריך לבדוק את המוח שלך. אין לנו מנהיגות, לא מכבדים יותר את ארה"ב".

בתוך כך, בצל חקירת ה-FBI את ניסיונות החדירה לקמפיין של טראמפ - הודיעה הבולשת הפדרלית כי הוא חוקרת ניסיונות דומים גם בקמפיין של ביידן והאריס.