עשה את שלו: מת לאחר קיום יחסי מין - והוכר כקורבן תאונת עבודה

מהנדס צרפתי מת לאחר מפגש מיני עם אישה שפגש בנסיעה עסקית. החברה טענה שהמקרה אירע מחוץ לשעות העבודה, בעת ששהה במלון, אך ביהמ"ש קבע: אין קשר למצבו האישי - סקס הוא חלק מחיים נורמטיביים

מלון בצרפת
מלון בצרפת | צילום: Shutterstock

גבר שמת כתוצאה מהתקף לב, שאירע לאחר שקיים יחסי מין עם אישה שפגש במהלך נסיעת עסקים מטעם עבודתו בצרפת, הוכר השבוע כ"קורבן תאונת עבודה" על ידי בית המשפט במדינה. במהלך המשפט, בשנת 2016, בית המשפט דחה את טענות החברה כי הדבר לא באחריותה, וקבע כי "מפגש מיני הוא חלק מחיים נורמטיביים כמו להתקלח או לאכול".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חרדים בארה"ב מתלוננים: "תיירים מתייחסים אלינו כמו בגן חיות"

אפל משיקה: 3 דגמי אייפון חדשים ושירות טלוויזיה בסטרימינג

"את לפיד לא אגיד כי זה מזכיר שהלכנו איתו": הפאדיחה של ימינה

חוויאר, ששם משפחתו לא פורסם, היה מהנדס במחוז לאורייה שבצרפת מטעם חברת "TSO". חברת בניית הרכבות שבה עבד חוויאר, טענה כי אינה אחראית למותו, על אף שהתרחש בעת נסיעת עסקים מטעמה. זאת, משום שהתקף הלב לא קשור לעבודה שלו. עוד הוסיפה כי שהה במלון ולא בעבודה באותו הזמן, ושהמפגש המיני היה מחוץ לנישואים. בית המשפט דחה את הטענות ואמר שהשהייה הייתה באחריות החברה, ללא קשר לחייו האישיים.

כעת, החברה תיאלץ לשלם למשפחתו של המהנדס פיצוי חודשי של העומד על 80% מהמשכורת שלו, עד השנה שבה אמור היה חוויאר לצאת לפנסיה. כשתגיע השנה המדוברת, תתחיל החברה להעביר תשלום פנסיה למשפחה.