"אלוהים אמר לי": חייל מארינס לשעבר רצח 4 בני משפחה בפלורידה

בריאן ריילי רצח באופן מחריד ארבעה בני משפחה, כולל תינוק בן שלושה חודשים בלבד ופצע ילדה בת 11, בעוד הוא מאמין שיש ילדה בבית שהוא נדרש להציל, מסיבה לא ברורה

בריאן ריילי
בריאן ריילי | צילום: תמונת מעצר

בריאן ריילי בן ה-33 מפלורידה מואשם שרצח ארבעה בני משפחה בפלורידה ביום ראשון. לפי השריף המקומי גריידי ג'אד, ריילי האמין, מסיבה לא ברורה, כי אחת מבנות המשפחה היא ילדה אובדנית שנחטפה למטרות זנות וסחר בבני אדם.

ריילי, חייל משוחרר ששירת כצלף במארינס, הגיע לבית המשפחה שם היה אב המשפחה ג'אסטיס גליסון בחצר. ריילי טען שעליו להציל ילדה בשם אמבר, שהאמין שהמשפחה מסתירה בביתה. "אלוהים אמר לי להרוג את כולם ולהציל את אמבר, כי היא קורבן של סחר בבני אדם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בריטניה: אם ארגוני טרור יתבססו באפגניסטן – נתקוף אווירית

דיווח: החיסון של פייזר לגילאי 11-5 יוגש בקרוב לאישור

שטראוס: ריקול למכלי הגזה רב פעמיים עקב כשל טכני

יום לאחר מכן הגיע הרוצח לבית המשפחה, שרף את הרכב שהיה בחוץ. ריילי ירה בחלון כדי להיכנס דרכו והרג את סבתם של בני המשפחה, ואז המשיך וירה בג'אסטיס, באשתו בת ה-33 ובבנם הפעוט בן שלושה חודשים בלבד. לבסוף ירה מספר פעמים בבת 11 ודרש ממנה שתראה לו איפה "אמבר".

"עיניתי אותה על מנת לחקור ולמצואת אמבר", סיפר אחר כך לחוקרים. בת ה-11 העמידה פני מתה עד שהלך וכך נשארה בחיים.  השריף הבהיר כי ההאשמות על סחר בבני אדם חסרות בסיס ומעולם לא הייתה ילדה בשם אמבר בבית. ריילי ירה מעל 100 יריות משלושה כלי נשק שונים במהלך מסע הרצח שלו.