בן 22 התריע מפני "ירי המוני" - כדי להתחמק מבילוי עם הוריו

אריק ויאסניור, תושב לוס אנג'לס, הזהיר את המארגנים של יריד המתרחש בעיר כי "מישהו מתכנן לבצע ירי באזור", כדי שלא ייאלץ להגיע למקום עם אביו ואמו. מהמשטרה נמסר כי הוא נעצר

צעיר בן 22 שלח מייל ובו התראת שווא מפני אירוע ירי המוני על מנת להתחמק מבילוי ביריד עם הוריו. אריק ויאסניור, תושב העיר לוס אנג'לס, שלח מייל לאגודה המארגנת את יריד לוס אנג'לס השנתי ובו אזהרה כי "מישהו מתכנן לבצע ירי המוני באזור היריד ביום ראשון". כך דיווחה תחנת המשטרה המקומית.

מפקד התחנה סיפר כי ויאסניור "התכוונן לליצור כאוס והמולה ולעורר סערה תקשורתית. זאת, על מנת שזה יוכל לשמש לו כתירוץ להתחמקות מבילוי ביריד עם הוריו". המפקד הוסיף כי "זה סיפור די משוגע". כאשר ויאסניור נאלץ להסביר לרשויות את המייל ששלח הודה הצעיר כי המייל ששלח היה בגדר מתיחה.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

סולן להקת המכוניות ריק אוקייסק הלך לעולמו בגיל 75

מבחן הבשר לחג: איפה נמצא הנתח האיכותי ביותר – והיכן הזול?

כדור הפלא: תרופת המרשם החוקית לילדים שהפכה ל"תחליף קוקאין"

יריד מחוז לוס אנג'לס
יריד מחוז לוס אנג'לס | צילום: רויטרס

ויאסניור, שמתגורר עם הוריו, נעצר ויאלץ לשלם 20 אלף דולר בערבות. יריד לוס אנג'לס הוא אירוע הנמשך כחודש ומושך כל שנה אלפי מבקרים. לפי דיווח ב"לוס אנג'לס" טיימס, המארגנים של היריד הוציאו כ-200 אלף דולר על הגברת האבטחה בעקבות אירועי הירי ההמוני במדינה בשנים האחרונות. אחד מאירועים אלה התרחש בפסטיבל השום בגילרוי שבקליפורניה ב-2017 ובו ירה צעיר והרג שלושה אנשים ופצע 17 נוספים.