דיווח בארה"ב: אילון מאסק מחפש מנכ"ל חדש לטוויטר

לאחר שבעלי הרשת החברתית פרסם סקר ובו הגולשים הצביעו כי עליו להתפטר, מקורות מסרו ל-CNBC כי בטוויטר מחפשים את האדם הבא שינהל את החברה בפועל. מאסק אמר בעבר כי מינויו כמנכ"ל יהיה זמני והוא מחפש מנהל במשרה מלאה, אך לאחרונה צייץ: "אין יורש"

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק, שרכש לפני כחודשיים את הרשת החבתרית טוויטר, מחפש אחר מנכ"ל חדש, כך דיווחו היום (שלישי) ברשת החדשות האמריקנית CNBC. בדיווח ציינו שכאשר רכש מאסק את טוויטר לפני חודשיים בסכום של 44 מיליארד דולר, הוא הכריז שמינויו למנהל בפועל הוא זמני, וכי הוא מצפה להפחית מזמנו בטוויטר ולמצוא לעצמו מחליף.

אולם על אף הכוונה, עד כה לא נראה כי יש מחליף למאסק. בשבוע האחרון הוא פירסם ציוץ ובו נכתב: "אין יורש", ואתמול צייץ מאסק: "השאלה היא לא האם למצוא מנכ"ל, השאלה היא איך למצוא מנכ"ל שישמור על טוויטר בחיים?".

אילון מאסק, מנכ''ל טוויטר
אילון מאסק, מנכ''ל טוויטר | צילום: רויטרס

ביום ראשון האחרון פירסם מאסק סקר בעמוד הטוויטר האישי שלו, ושאל האם לדעת המשתמשים עליו להתפטר מתפקידו כבעלים והמנהל בפועל של טוויטר. הוא הוסיף כי יפעל על פי תוצאות הסקר, אולם לפי המקורות שדיברו עם CNBC החיפושים אחר המנכ"ל התחילו עוד לפני פירסום הסקר.

כך או כך, קהל הגולשים אמר את דברו - לאחר 12 שעות ננעלה האפשרות להגיב ופורסמו התוצאות: 17 מיליון אנשים הצביעו בסקר, 57.5% הצביעו בעד התפטרותו, 42.5% הצביעו נגד. מדובר על כ-10 מיליון אנשים שהצביעו בעד לעומת כ-7.5 מיליון שהצביעו נגד.

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

כזכור, באוקטובר האחרון מאסק, מנכ"ל טסלה ואחד האנשים העישירים בעולם, השלים את רכישת טוויטר אחרי דרך ארוכה ומסורבלת, בה הצדדים תבעו זה את זה ומאסק חזר בו לפחות פעם אחת.