התרסקות המטוס בנפאל: הטייסת נהרגה 16 שנים אחרי בעלה

בעלה של אנג'ו חאטיוודה נהרג באסון תעופתי נוסף של יטי אירליינס בשנת 2006, ואת הכשרתה כטייסת ממנה על חשבון כספי הביטוח. סיבת ההתרסקות טרם התבררה, אך מקליט הקול מתא הטייס ונתוני הטיסה נמצאו

טייסת המשנה מהטיסה שהתרסקה בנפאל

לאחר התרסקות מטוס נוסעים בנפאל ביום ראשון, בה נספו לפחות כ-70 בני אדם, היום (שלישי) מתפרסם כי בעלה של טייסת המשנה שנהרגה, נהרג גם הוא באסון נוסף של חברת יטי אירליינס, לפני כ-16 שנים. קריירת התעופה של טייסת המשנה, אנג'ו חאטיוודה בת ה-44, החלה לאחר מותו של בעלה, דיפק פוקרל.

חאטיוודה מימנה את הכשרתה כטייסת בעזרת כספי הביטוח שקיבלה לאחר מותו של בעלה בשנת 2006. דובר חברת התעופה טען כי טייסת המשנה צברה יותר מ-6,400 שעות טיסה, וכי היא כבר טסה מספר פעמים בעבר באותו המסלול הפופולרי בו טסה במהלך האסון. טרם התבררה סיבת ההתרסקות, שבסיומה המטוס צנח סמוך לשדה התעופה בפוקרה ועלה באש.

פינוי קורבנות מאזור ההתרסקות
פינוי קורבנות מאזור ההתרסקות

כוחות ההצלה סרקו את זירת ההתרסקות במרחק של עד 300 מטרים מהמקום בו התרסק המטוס, על מנת לחפש מידע על נוסעים נעדרים. אמש הצליחו למצוא את מקליט הקול מתא הטייס ואת מקליט נתוני הטיסה, שניהם במצב טוב, מה שיכול לעזור בניסיון החקירה של האירוע הקשה.

מפקד משטרה מקומי סיפר כי "יכול להיות שנכחו ילדים על המטוס", והוסיף כי ישנה סבירות שחלק מהגופות עלו באש, ואולי גם לא ייתגלו בהמשך החיפושים. בין הקורבנות נמצא גבר אחד בריטי, ועוד נוסעים מנפאל, רוסיה, הודו, דרום קוריאה, ארגנטינה, אוסטרליה וצרפת. גופתו של קברניט הטיסה נמצאה בין ההרוגים.