שרון סטון נחסמה באתר היכרויות: "גולשים דיווחו שהמשתמש מזויף"

השחקנית הוותיקה פרסמה בטוויטר כי לאחר שפתחה חשבון משתמש באתר "באמבל", היא נחסמה, כי הגולשים הניחו שלא ייתכן שמדובר בה - ודיווחו על הפרופיל. סטון: "זו אני, אל תרחיקו אותי"

זמן צפייה: 00:37

השחקנית שרון סטון פתחה חשבון באתר ההיכרויות "באמבל" באמצעות היישומון של החברה. כפי שסטון פרסמה היום (שני) באמצעות חשבון הטוויטר שלה, מנהלי אפליקציית ההיכרויות חסמו את חשבונה בטענה כי גולשים רבים דיווחו שזהות החשבון אינה אותנטית, וכי לא מדובר בשחקנית המפורסמת אלא במתחזה. ובכן - זו אכן הייתה היא.

הודעת החסימה שקיבלה סטון כללה את ההסבר: "חשבונך נחסם משום שקיבלנו מספר דיווחים על כך שהפרופיל שלך מזויף" וכן "כשאנו מזהים שמדיניות האבטחה שלנו הופרה - אנו מחויבים להפעיל אמצעים מסוימים. אנו מחויבים לשמור על באמבל בטוחה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נטע זכתה באירוויזיון – והמופע בת"א זכה לשבחים • מסכמים עשור

ארה"ב: חששה שתירצח, לחשה למוכרים "אנא, עזרו לי" – וניצלה

אושר הסדר הטיעון עם "נוכל הטינדר": ירצה 15 חודשי מאסר בפועל

אפליקציית באמבל, שהושקה בשנת 2014 ומיד הוצבה מול מתחרתה העיקרית - טינדר, היא אפליקציית היכרויות מבוססת מיקום וסווייפ (החלקה על בסיס התאמה הדדית). לבאמבל יש "טוויסט" מסוים: במידה ואכן יש התאמה בין שני הצדדים, רק האישה יכולה ליצור קשר עם הגבר. יש לה 24 שעות בלבד לעשות זאת, ולאחר מכן - ההתאמה נעלמת כלא הייתה.

הודעת החסימה שקיבלה שרון סטון באתר היכרויות
הודעת החסימה שקיבלה שרון סטון באתר היכרויות | צילום: bumble

גברים רבים העידו שהרבה יותר נוח להם שהנשים הן המתחילות, וכי רק הן יכולות להיות היוזמות את שליחת ההודעה הראשונה לגברים הפוטנציאליים. כשמדובר בהתאמות בין חד-מיניים, שני גברים או שתי נשים, האפליקציה לא תתערב והיא תעניק את האופציה לשליחת ההודעה הראשונה - לכל אחד מן הצדדים.