הנער שנשר מביה"ס - והפך למיליונר מביטקוין: "מורה אמרה לי לעבוד במקדונלד'ס"

אריק פינמן הפך בגיל 18 לאיל מטבעות קריפטו לאחר שהתערב עם הוריו שאם יהפוך למיליונר עד לסיום המשוער של לימודיו, לא יצטרך יותר לחזור אליהם או ללכת לקולג'. כיום, הוא בן 22 והונו מוערך ביותר מ-4.8 מיליון פאונד

אריק פינמן
אריק פינמן | צילום: מתוך פייסבוק

אריק פינמן בן ה-22 מבריטניה הפך למליונר מהשקעה במטבעות ביטקוין, לאחר שעזב את הלימודים בגיל 15. פינמן החל להשקיע במטבעות קריפטו כבר בגיל 12, בעזרת כסף שקיבל מסבתו. לאחר שביקש מהוריו לעזוב את לימודיו בתיכון והם סירבו, אריק התערב עימם על כך שאם ירוויח מיליון דולר עד גיל 18, לא יצטרך לשוב לבית הספר או ללכת לקולג'.

אריק פינמן
אריק פינמן | צילום: מתוך פייסבוק

אריק סיפר כי דווקא בבית הספר לא התנגדו לעזיבתו "הייתה לי מורה אחת שאמרה לי 'כן, תעזוב את הלימודים, תעבוד במקדונלד'ס מכיוון שלעולם לא תגיע למשהו יותר מזה בחיים'", סיפר. אריק גם הוסיף כי הוא לא בטוח שאנשים הבינו מה הוא מנסה לעשות או על מה הוא חולם.

עד מהרה, ההימור של אריק התממש כפי שציפה - 100 מטבעות הביטקויון שקנה בעזרת 700 ליש"ט שקיבל מסבתו זינקו בערכם והגיעו ל-27,000 ליש"ט. על אף התנודתיות הגדולה של מטבעות קריפטו, אריק הגדיל את אחזקותיו ל-341 מטבעות ביטקוין בשווי של יותר מ-4.8 מיליון ליש"ט עד יוני 2020.

אריק פינמן
אריק פינמן | צילום: מתוך פייסבוק

כבר כשהיה בן 15, בעסק שניהל מחדר השינה שלו בביתו הוריו, הוא העסיק עובדים, קבלנים ומתכנתים. היום כשהוא בן 22, הוא משתמש בכסף שהרוויח כדי לבנות עסק של חינוך, בעמק הסיליקון שבקליפורניה.