"מותו לא היה עונש ראוי": המתלוננות נגד אפסטין לא סולחות

בצעד חריג, התיר השופט לנשים שטוענות שהותקפו על ידי עבריין המין המיליארדר להשמיע את קולן בבית המשפט, בטרם סגירת התיק. "מותו לא מסיים את התיק ואינו מסיים את מאבקן עבור הצדק"

זמן צפייה: 02:06

יותר מעשר נשים הטוענות שהן היו קורבנות לתקיפות המיניות של ג'פרי אפסטין הגיעו ביום שלישי לבית המשפט, לדיון חריג לאחר מותו. השופט ריצ'רד ברמן אפשר להן להשמיע את קולן, בטרם תודיע התביעה על סגירת התיק נגד אפסטין. "אני לא מרגישה שמותו היה עונש ראוי", אמרה שאונטאה דיוויס. "זה לא העניק לאף אחת תחושה כי נעשה צדק, ואפסטין הותיר שאלות רבות ללא מענה".

עו"ד גלוריה אלרד, המייצגת כמה קורבנות בפרשה, אמרה: "מותו לא מסיים את התיק ואינו מסיים את מאבקן עבור הצדק".

ג'פרי אפסטין
ג'פרי אפסטין | צילום: גטי אימג'ס

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הנסיך אנדרו: "לא חשדתי בג'פרי אפסטין – הקשר עמו היה טעות"

דיווח: ג'פרי אפסטין חתם על צוואה – יומיים לפני ששם קץ לחייו

למרות מעגל הקונספירציות: המנתח קבע – אפסטין התאבד בתלייה

בדבריהן סיפרו הנשים על האירועים הקשים שחוו, לטענתן. "הוא פתח את כפתורי המכנסיים הקצרים שלי ומשך אותי אל גופו העירום מהר מכפי שיכולתי לחשוב. הרמתי את המכנסיים ורצתי מהם ככל האפשר בחזרה לווילה שלי, כשכפות רגליי מדממות מפגיעה בסלעים", סיפרה שאונטאה דיוויס, והוסיפה: "באותו הלילה, בכיתי עד שנרדמתי".

ווירג'יניה רוברטס-ג'ופרה, אחת המתלוננות, שטענה בעבר כי קיימה יחסי מין עם כמה מפורסמים, בהם הנסיך אנדרו, התייחסה בדבריה להכחשות הנסיך, ואמרה: "הוא יודע בדיוק מה הוא עשה, ואני מקווה שיתוודה על כך".

כעת, עולה השאלה, אם תמשיך החקירה נגד המעורבים האחרים לכאורה בתיק, בהם גיליין מקסוול, שלדברי המתלוננות, שימשה סרסורית עבור עבריין המין.