צרות של עשירים: מייסד גוגל התגרש מאשתו - בגלל רומן עם אילון מאסק

הוול סטריט ג'ורנל האמריקני דיווח כי סרגיי ברין, אחד ממייסדי מנוע החיפוש, התגרש מאשתו בעקבות פרשיית אהבים בינה לבין האיש העשיר בעולם. השניים היו חברים קרובים והדבר הוביל למשבר ביחסים, כך דווח. מאסק טען בתגובה כי בינו לבין אשתו של ברין "אין שום דבר רומנטי"

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

סרגיי ברין, אחד ממייסדי גוגל, התגרש מאשתו בחודש ינואר האחרון בעקבות רומן עם האיש העשיר בעולם ומייסד טסלה, אילון מאסק, כך דיווח הבוקר (שני) עיתון הוול סטריט ג'ורנל האמריקני.

השניים היו חברים קרובים, ומאסק סיפר כי היה מגיע לביתו של האיש שמדורג שמיני בעושרו בעולם לעיתים קרובות, ברין נתן למאסק 500 אלף דולר במהלך המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 כאשר חברת טסלה נאבקה להגדיל את הייצור ומאסק נתן לו את אחד מרכבי הספורט הראשונים של טסלה בשנת 2015.

אלא שבסתיו האחרון על פי גורמים שמעורים בנושא, מאסק ואשתו של ברין, ניקול שנהאן, ניהלו רומן מה שהוביל לגירושיהם של השניים בעקבות "פערים בלתי ניתנים לגישור", מספר שבועות לאחר שנודע לו על הרומן והגביר את המתיחות בין החברים הוותיקים. ברין הורה ליועציו הפיננסיים למכור את השקעותיו האישיות בחברות של מאסק.

סרגיי ברין, ממייסדי גוגל
סרגיי ברין, ממייסדי גוגל | צילום: ויקיפדיה

בתוגבה לפרסום צייץ מאסק בחשבון הטוויטר שלו: "זה הכל שטויות! סרגיי ואני חברים והיינו במסיבה ביחד אתמול בלילה. ראיתי את ניקול רק פעמיים בשלוש שנים, בשתי הפעמים עם הרבה אנשים אחרים בסביבה. שום דבר רומנטי".