איתן בירן נחת באיטליה: "שמח שחזרתי הביתה"

לאחר הסערה המשפטית, הניצול היחיד מאסון הרכבל באלפים שב לבית דודתו. קצין המשטרה שליווה אותו סיפר כי אחרי הנחיתה, בן ה-6 נרדם ברכב והתעורר רק כשהגיעו ליעדם

זמן צפייה: 02:54

הניצול היחיד מאסון הרכבל באלפים, איתן בירן בן ה-6, שב היום (שבת) לבית דודתו שבאיטליה, לאחר סערה משפטית ארוכה על חזקתו. הילד אמר כשהגיע כי הוא "שמח להיות בבית". בנוסף, השוטר שליווה אותו משדה התעופה סיפר כי אחרי הנחיתה, בן ה-6 נרדם ברכב והתעורר רק כשהגיעו ליעדם.

אתמול המריא איתן מישראל לכיוון איטליה. פרקליטיה של משפחת בירן, עורכי הדין שמואל מורן ואבי חימי, פיקחו מרחוק על הליך החזרת הדרכונים. ממשפחת בירן נמסר כי "אחרי 84 ימים מאז שהורחק מביתו שלא כדין, ישוב כעת איתן לשגרת חייו, לכל המסגרות הרפואיות, הטיפוליות והחינוכיות, לחבריו בשכונה ובבית הספר, לקהילה שבה גדל, ולחתול האהוב שלו אוליבר".

כזכור בית המשפט דחה השבוע את הערעור של משפחת פלג, סבו וסבתו מצד אימו, וקבע כי איתן, יוחזר לאיטליה עד ה-12 בדצמבר. פרקליטיה של דודתו, עורכי הדין שמואל מורן ואבי חימי, מסרו: "הגם שמדובר באנחת רווחה, מדובר בסיומו של פרק מצער, ובעיקר מזיק ומיותר עבור איתן הקטן".