איש השנה של מגזין "טיים": אילון מאסק

המיליארדר שאחראי על המכונית האוטונומית טסלה ועל מיזם החלל ספייס X נבחר לאיש השנה של שנת 2021 ע"י המגזין היוקרתי. מפתחי חיסון הקורונה הוכרזו כגיבורי השנה וסימון ביילס, שחוותה אולימפיאדה לא פשוטה, נבחרה כאתלטית השנה

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק הוכרז על ידי מגזין "טיים" כאיש השנה לשנת 2021. כך הוכרז בצהריים (שני). מאסק מוכר בעיקר כאיש שעומד מאחורי המכונית האוטונומית טסלה ומיזם החלל ספייס X.

המגזין הכריז גם מפתחי חיסון הקורונה כגיבורי השנה. קטגוריה נוספת שהוכרזה היא אתלט השנה ושם נבחרה סימון ביילס, המתעמלת האולימפית שחוותה אולימפיאדה לא פשוטה לאחר שהודתה כי קרסה נפשית.

אילון מאסק | צילום: רויטרס

מאסק, שהונו האישי הוערך לאחרונה במעל 320 מיליארד דולר, היה לאחרונה במוקד הביקורת מצד בכירים בממשל האמריקני, זאת בין היתר עקב הונו העצום והעברת מטה החברה שבשליטתו למדינת טקסס בשל הטבות המס שניתנות לאנשי עסקים באזור.

כזכור, בחודש נובמבר האחרון, ביצע מאסק סקר בקרב עוקביו בטוויטר בנוגע למכירת 10% ממניותיו על מנת לשלם מסים בארה"ב, וכשבוע לאחר מכן, אחרי שעוקביו החליטו לעליו לעשות זאת, מנכ"ל טסלה מכר כ-3.5 מיליון מניות טסלה שברשותו בשווי כולל של כ-5 מיליארד דולר. עדיין נותרו לרשותו 166 מיליון מניות.