ניו יורק: אדם הצית את עצמו למוות מחוץ לאולם במשפט טראמפ

מקסוול אזארלו, תושב פלורידה בשנות ה-30 לחייו, הצית את עצמו מחוץ לבית המשפט בניו יורק, בזמן בחירת חבר המושבעים במשפט הפלילי ההיסטורי של הנשיא לשעבר. השירות החשאי הגיע למקום, והדיון נעצר לזמן מה. האירוע שודר בשידור חי ברשת CNN, באופן מקרי. שעות לאחר מכן נקבע מותו בביה"ח

זמן צפייה: 02:25

תקרית חריגה הערב (שישי) בניו יורק: מקסוול אזארלו, תושב פלורידה בשנות ה-30 לחייו, הצית את עצמו מחוץ לבית המשפט בזמן בחירת חבר המושבעים במשפטו של הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות, דונלד טראמפ. השירות החשאי התאסף מחוץ למקום, מחשש כי מדובר בהסחת דעת לפני פעולה אחרת, והדיון הופסק לזמן מה. האירוע שודר בשידור ישיר ברשת CNN, באופן מקרי. שעות ספורות לאחר מכן נקבע מותו של האיש.

מקסוול אזארלו
מקסוול אזארלו

 

יומו השני במשפטו הפלילי של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אולם בית המשפט
טראמפ באולם בית המשפט | צילום: רויטרס

המשפט ההיסטורי של טראמפ החל השבוע, לאחר שבשנה שעברה הוגש נגדו כתב אישום פלילי, על כך ששילם דמי שתיקה לכוכבת הפורנו "סטורמי דניאלס" באופן המנוגד לחוק. עורך דינו של הנשיא לשעבר סיכם הסגרתו לרשויות החוק ביום שלישי, יילקחו ממנו טביעות אצבעות, הוא יצולם ויועבר למעצר. חבר המושבעים בניו יורק הצביע בעד האשמתו של טראמפ בגין התשלום ששילם לכוכבת בקמפיין הבחירות ב-2016.

מעולם לא הוגש קודם לכן כתב אישום פלילי נגד נשיא אמריקני לשעבר, וההתפתחויות החדשות עלולות לפגוע באופן משמעותי בקמפיין הריצה לנשיאות של טראמפ ב-2024, עליו הצהיר מספר חודשים לפני כתב האישום. הנשיא לשעבר, על פי הדיווחים, עומד בפני 30 סעיפים של הונאה עסקית, וטען כי מדובר "ברדיפה פוליטית".