בערב השנה החדשה: ישראלית בת 39 נרצחה ע"י בן זוגה בגרמניה

מורן קייזר התגוררה בדיסלדורף שבמערב המדינה, ובכלי התקשורת המקומיים דווח כי היא נדקרה לאחר שהתפתח ויכוח בין בני הזוג. החשוד ברצח, מקומי בן 33, נעצר, ודובר המשטרה המקומית אמר כי האירוע נחקר

זמן צפייה: 00:50

מורן קייזר, ישראלית בת 39, נרצחה על ידי בן זוגה בדירתה שבדיסלדורף בערב השנה החדשה. כך פורסם אמש (ראשון) בכלי התקשורת המקומיים בגרמניה. לפי הדיווחים השונים, בסביבות השעה 21:00, מורן נרצחה על ידי מי שהיה בן זוגה, מקומי בן 33 שדקר אותה כמה פעמים לאחר שבין השניים התפתח ויכוח שבמסגרתו נשמעו השניים צועקים זה על זה. כך לפחות - לפי דיווחי השכנים. מורן הובהלה לבית חולים מקומי שם נקבע מותה.

המשטרה המקומית עצרה את החשוד ומיעטה לפרט אודות נסיבות האירוע. "אנחנו חוקרים את האירוע במלוא המהירות", אמר דובר המשטרה לתקשורת המקומית. "עם זאת, בנסיבות הקיימות - לא ניתן לפרסם מידע נוסף על התקרית". לדברי הדובר, כוחות רבים נמצאים בזירת הרצח.

אחותה של קייזר סיפרה לחדשות 13: "אמא שלי הודיעה לי אתמול שהמשטרה הודיעה לה בארבע בבוקר. המשטרה דפקה לה בדלת והודיעה לה. הדבר היחיד שהמשטרה אמרה זה שהיא נרצחה ונדקרה. זיהו אותה לפי הדרכון. אמרו שם ששכנים דיווחו ששמעו צעקות בדירה, והמשטרה הגיעה ועצרו אותו. קראתי הרבה יותר מידע באינטרנט, אמרו שהיא נדקרה מספר פעמים. ניסו להציל אותה אבל אמרו שהפציעות שלה ממש קשות, שהיא נדקרה הרבה פעמים, והם (גורמי הרפואה - י"ש) לא הצליחו לעשות שום דבר, וקבעו את המוות שלה במקום".

645knn
תיעוד הדקירה בתחנת הרכבת באיטליה

עוד במהלך ערב ראש השנה האזרחית, ישראלית בת 24 נדקרה בתחנת הרכבת רומא טרמיני שבבירת איטליה על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. הצעירה עדיין מאושפזת במצב קשה אך יציב, ולא נשקפת סכנה לחייה. המשטרה המקומית טרם הצליחה לפענח את נסיבות הדקירה ואת הרקע לה, והחקירה נותרה חסויה.