סערה נוספת: טראמפ הצטלם עם המאפיונר "סקיני ג'ואי"

נשיא ארצות הברית לשעבר תועד בתמונה משותפת עם ג'וזף מרלינו, שהיה אחד מראשי המאפיה בפילדלפיה, באתר הנופש ווסט פלאם ביץ'. לפני כחודשיים פגש את קניה ווסט ואת מכחיש השואה ניק פואנטס. "טראמפ לא מכיר כל אדם שהוא בא איתו במגע", נמסר

זמן צפייה: 01:36

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ תועד ביום שני בעיתון מפילדלפיה כשהוא מצולם בתמונה משותפת עם המאפיונר ג'וזף מרלינו, המכונה "סקיני ג'ואי". התמונה צולמה באתר הנופש של טראמפ ווסט פאלם ביץ' שבפלורידה. יחד עם הנשיא לשעבר ועם מרלינו צולם חבר של המאפיונר.

השניים צולמו כשהם לובשים מדי גולף, וחובשים על ראשיהם כובעים עם ססמאת הבחירות המסורתית של טראמפ: "להפוך את אמריקה לגדולה פעם נוספת", ו"להשאיר את אמריקה גדולה". ידוע כי מרלינו היה בעבר אחד מראשי המאפיה בפילדלפיה, ואף ריצה בעברו עונש מאסר בפועל בגין עבירות של סחיטה ואיומים, ועבירות נוספות הקשורות להימורים לא חוקיים.

"הנשיא טראמפ מצטלם עם אינסוף אנשים", אמר דוברו של הנשיא לשעבר לאחר חשיפת התמונה. "זה לא אומר שהוא מכיר כל אדם שהוא בא איתו במגע", הוסיף הדובר. טראמפ כבר עורר ביקורת במהלך חודש נובמבר, כשסעד עם קניה ווסט, שעלה לכותרות עם הערות אנטישמיות, באחוזה שלו במאר-א-לאגו, ונפגש גם עם מכחיש השואה ניק פואנטס.

דונלד טראמפ בהכרזה על מועמדתו בבחירות 2024
דונלד טראמפ בהכרזה על מועמדתו בבחירות 2024 | צילום: רויטרס

נזכיר כי דונלד טראמפ, הכריז לפני כחודשיים על מועמדותו בבחירות לנשיאות ב-2024: "כדי להפוך את אמריקה לגדולה ומפוארת פעם נוספת, אני מכריז הלילה על מועמדותי לנשיאות ארצות הברית", הכריז הערב טראמפ באחוזתו הפרטית מאר-א-לאגו בפאלם ביץ' שבפלורידה, ברקע דגלי ארה"ב רבים ודגלים עם המוטו שלו "Make America Great Again", והוסיף: "תור הזהב של אמריקה נמצא ממש מלפנינו".

בחודש דצמבר ועדת החקירה של הקונגרס שחקרה את אירועי הפריצה לקפיטול ב-6 בינואר 2021 המליצה על העמדתו לדין פלילי של טראמפ בטענת אחריות למעשים ובניסיון לשנות את תוצאות הבחירות. סעיפי האישום שעליהם ממליצה הוועדה: שיבוש הליך רשמי, קשירת קשר להונאת הממשל האמריקני, קשירת קשר להצהרת שווא והסתה, סיוע ותמיכה במרד.