הגיעו לפנות גופת קשישה שמתה מזקנה - ומצאו את בעלה המת במקפיא

שוטרים ביוטה הגיבו לקריאה על היעדרות ממושכת של אישה מבוגרת, איתרו אותה ללא רוח חיים - ומצאו גם את גופת בעלה, שנעדר זה עשור. בבית נמצא מכתב חתום ע"י נוטריון: "אשתי לא אחראית למותי"

איך לסדר את המקרר - סמסונגהמטבח של המחר
איך לסדר את המקרר סמסונגהמטבח של המחר | צילום: אימג' בנק / Getty Images

שכניה של ג'ין מת'רס, תושבת יוטה שבארה"ב, העידו כי הייתה קשישה נחמדה וכי הם היו מיודדים איתה. היום (שישי) קראו שכניה למשטרה כיוון שג'ין לא יצרה עימם קשר למעלה מכמה ימים והדבר לא היה אופייני לה. לשוטרים שהגיעו לבית ציפתה הפתעה: הם מצאו את ג'ין כשהיא ללא רוח חיים לאחר שמתה בשיבה טובה, אך גם את גופת בעלה פול, שנעדר זה עשר שנים, כשהיא מאוחסנת במקפיא.

ליד המקפיא נמצאה הצהרה חתומה בידי נוטריון, ולפיה "אשתי לא אחראית למותי". המסמך המשפטי נכתב בשנת 2008, והמשטרה איתרה את עורכת הדין שחתמה עליו. בחקירתה העידה האחרונה כי "רפרפתי על המסמך, וחתמתי עליו מבלי לקרוא אותו". לאחר שבעלה לא נצפה זמן מה במתחם המגורים בה חי הזוג, שאלו את ג'ין היכן הוא. הם סיפרו כי היא אמרה להם: "בעלי פול החליט לעזוב אותי ופשוט נעלם יום אחד".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בריטניה הרשיעה את אשת הדיפלומט האמריקני שדרסה למוות בן 19

דיווח: פרטיהם של 267 מיליון משתמשי פייסבוק דלפו לרשת

ארה"ב: 22 שנות מאסר לישראלית שהורשעה בהונאת ענק של משקיעים

פתח הדירה שבה נמצאה גופת אדם במקפיא
פתח הדירה שבה נמצאה גופת אדם במקפיא | צילום: חדשות 13

גופתו של פול הועברה לנתיחה שלאחר המוות, ממנה עלה כי הוא מת ככל הנראה בחודשים פברואר-מרץ בשנת 2009. ג'יימס קיט, שהיה שכן של בני הזוג מת'רס, אמר כי "פול היה איש צבא בדימוס. לאחר שפרש הוא קיבל כפל גמלה - גם מהביטוח הלאומי וגם מצבא ארה"ב". עוד ציין כי כדי לדאוג לביטחון כלכלי עבור אשתו לאחר מותו - פול יזם את המהלך, והציע לאשתו למשוך את התשלומים מדי חודש בחודשו.

מתחם המגורים בו חי הזוג ביוטה, ארה''ב
מתחם המגורים בו חי הזוג ביוטה, ארה''ב | צילום: חדשות 13

לאחר בדיקה מדוקדקת נמצא כי הסכום שמשכה ג'ין במשך העשור שחלף, מוערך בכ-177,000 דולר. עוד נמצא כי כמה חודשים לפני מותו, פול אובחן כחולה סופני - עובדה המאשרת את מותו בנסיבות טבעיות ומפריכה כל תיאוריה על רצח בין בני הזוג. ג'ין המשיכה בחייה והתפרנסה מהקצבה החודשית של בעלה המת, עד שהלכה לעולמה כשהיא בת 75.