בריטניה מזועזעת: רוצח חופשי התעלל מינית ביותר מ-100 גופות

עובד בית חולים הודה ברציחתן של שתי נשים צעירות לפני כ-30 שנים לאחר שראיות DNA הובילו אליו, ובביצוע מעשים מגונים בגופות בחדר המתים במקום עבודתו. המשטרה: "מקרה שאין לו תקדים במדינה"

הרוצח דיוויד פולר
הרוצח דיוויד פולר | צילום: משטרת קנט

עובד בית החולים דיוויד פולר בן ה-67 מהיטפילד, אנגליה, הודה השבוע ברציחתן של וונדי קנל (25) וקרוליין פירס (20) בשנת 1987 ובהתעללות מינית במעל מאה גופות במהלך 12 שנות עבודתו בחדרי המתים בשני בתי חולים במחוז סאקס.

מקרי הרצח בהן הודה פולר לא היו פתורים במשך עשרות שנים ולאחרונה במסגרת מבצע זיהוי שעלה כ-2.5 מיליון פאונד, הוא זוהה באמצעות ראיות DNA, כשהרוק שלו נמצא על המצעים והמגבת וגופתה של נרצחת אחת והזרע שלו על גופתה ובגדיה של הנרצחת השנייה.

הקורבנות וונדי וקרוליין
הקורבנות וונדי וקרוליין | צילום: משטרת קנת'

במסגרת החקירה הודה פולר קודם בהתעללות בכמאה גופות במסגרת עבודתו, אך המשטרה טוענת כי לא ניתן לדעת מה המספר האמיתי של הגופות אותן השחית פולר וככל הנראה מדובר בכמות גדולה הרבה יותר. פולר עבד כעובד תחזוקה בבתי חולים במשמרו לילה מה שאפשר לו את הגישה לגופות לאחר שמרבית הצוות סיים את עבודתו.

בחיפוש שנערך בביתו של פולר לאחר מעצרו נמצאו כוננים קשיחים מיליוני תמונות וסרטונים של תכנים פורנוגרפיים ומעשים מגונים בילדים. שניים מהכוננים הוחבאו בקופסה ועליהם היו תיקיות עם שמות הקורובנות שהכילו תמונות וסרטונים של פולר מתעלל בגופות נשים, שלוש מהן ילדות, בין השנים 2020-2008 ורק כ-20 מהן זוהו עד כה. לדברי משטרת קנת', זהו מקרה שאין לו תקדים במדינה ולכן נערכים דיונים כיצד לתמוך במשפחות של הקורבנות.

תג העובד של פולר
תג העובד של פולר | צילום: משטרת קנת'

מזכירת הפנים הבריטית פריטי פאטל, אמרה: "זה מקרה מזעזע. הטבע החולני של הפשעים שנעשו מעורר כמובן את דאגת הציבור. אני רוצה שנזכור את וונדי קנל וקרוליין פירס, שתי נשים צעירות שחייהן נלקחו מהן בברוטליות לפני מעל לשלושים שנה. כעת, ישנה מעת נחמה שהצדק נעשה לבסוף".

ביתו של פולר
ביתו של פולר | צילום: משטרת קנת'