בעל המלון בקפריסין: "הפרשה גרמה לי נזק – רבים ביטלו הגעתם"

פאנאיוטיוס מאיוס, הבעלים של "פמבוס נאפה רוקס" שבו אירעה פרשת המין, הכחיש בריאיון לחדשות 13 כי הבריטית עבדה אצלו, ואמר כי במקום יותקנו מצלמות אבטחה. "לא יכול למנוע שתיית אלכוהול"

זמן צפייה: 04:14

פרשת המין בקפריסין: פאנאיוטיוס מאיוס, הבעלים של המלון "פמבוס נאפה רוקס" שבו אירעה הפרשה, סיפר הערב (שלישי) בריאיון בלעדי לחדשות 13 כי כתוצאה מהמקרה נגרם לו נזק רב. "היו ביטולים רבים, בין היתר מצד ישראלים רבים. האמהות לא מרשות לבנות לבוא לאייה נאפה. נאפה היא אחד מאתרי הנופש הבטוחים ביותר באזור הים התיכון".

נוסף על כך, הכחיש מאיוס את הדיווחים על כך שהצעירה עבדה במלון שלו, וסיפר כי היא שהתה במקום במשך שבועיים, ועזבה מיד לאחר המקרה. לדבריו, היא ניסתה למצוא עבודה, אך לא במלון שלו.

"אנחנו הולכים להתקין מצלמות בקרוב, את רוב המצלמות שלנו נתקין בשנה הבאה, כשנהיה כפופים לחוק החדש במאה אחוזים", הוסיף בעל המלון. "האם אני יכול לנסות למנוע מאורחים במלון לשתות אלכוהול על ידי הצבת מאבטח? אפילו אם אעשה זאת, הם יקנו משקאות בחנויות ויהיה להם אלוכהול".

לעוד כתבות בנושא:

פרשת המין בקפריסין: כתב אישום הוגש נגד הצעירה הבריטית

"נהרסה החופשה": הנערים מקפריסין תובעים פיצויים מחברות הביטוח

פרשת המין בקפריסין: הבריטית תואשם בפגיעה ברגשות הציבור

המלון שבו אירעה פרשת המין בקפריסין
המלון שבו אירעה פרשת המין בקפריסין | צילום: החדשות 13

היום, כזכור, המשטרה בקפריסין הגישה כתב אישום נגד הצעירה הבריטית, שהודתה כי שיקרה שנאנסה על ידי 12 נערים ישראלים, בגין פגיעה ברגשות הציבור ושיבוש הליכי משפט. השופטת בדיון אמרה כי "בשל שקריה של הצעירה, 12 צעירים נעצרו לשווא ויש לכך השפעה קשה על עתידם של הצעירים - שחוו טראומה".

במקביל, מעצרה של התיירת הוארך בשמונה ימים. אם בת ה-19 תורשע, היא צפויה להישלח לעד שנת מאסר וכן קנס בסך 1,750 אירו.
Capture
הצעירה הבריטית מובאת לדיון בהארכת מעצרה | צילום: החדשות 13

מוקדם יותר היום, חלק מהנערים שנחשדו באונס פנו לחברות שביטחו את הטיול שלהם בדרישה לקבל פיצוי כספי על כך שהרסו להם את החופשה באייה נאפה. בחברות הביטוח ציפו לתביעה כזו, וכעת הבקשה נמצאת אצל היועצים המשפטיים של החברות שיחליטו כיצד לנהוג בעניין.

כידוע, בכוונת עורך הדין של חלק מהנערים להגיש תביעה ייצוגית נגד הצעירה על סך לפחות 60 אלף אירו. גם הרשויות במדינה שוקלות להגיש תביעה נגד הצעירה בעקבות הוצאות החקירה הגבוהות.

עו''ד ניר יסלוביץ' עם הנערים לאחר שחרוררם
עו''ד ניר יסלוביץ' עם הנערים לאחר שחרוררם | צילום: חדשות 13

ביום ראשון, כזכור, שבעת הנערים שהיו עצורים בקפריסין בחשד לאונס קבוצתי, שוחררו ממעצר. הנער שהיה החשוד המרכזי בפרשה, אמר לאחר שחרורו כי "הצילום היה בהסכמה".