לא רק גביע: פוסט של מסי גרף את מספר הלייקים הגבוה אי פעם

פוסט ששיתף כוכב הכדורגל בחשבון האינסטגרם שלו חצה את רף ה-56 מיליון לייקים ועקף את פוסט "ביצת האינסטגרם". במקביל, במהלך החגיגות בבואנוס איירס שחקני הנבחרת כמעט נתקלו עם ראשם בכבל חשמל

זמן צפייה: 03:29

נמשכות חגיגות הזכייה של ארגנטינה בגביע העול, וכוכב הנבחרת לאו מסי יכול לרשום לעצמו ניצחון נוסף - הפעם מחוץ למגרש. פוסט ששיתף הכוכב בחשבון האינסטגרם שלו, הכולל תמונות בהן הוא נראה מניף את הגביע, חצה היום (שלישי) את רף ה-56 מיליון לייקים - והפך לפוסט עם הכי הרבה לייקים אי פעם באינסטגרם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

הפוסט המדובר של מסי עקף את מי שהחזיק בשיא, פוסט "ביצת האינסטגרם" שפורסם בשנת 2015 במטרה להשיג את כמות הלייקים הגבוהה ביותר אי פעם, ועשה זאת כאמור, עד הלילה. חלק מהגולשים הורידו לייק שנתנו בעבר לפוסט המפורסם של הביצה, על מנת לקדם את הפוסט של מסי אל עבר היעד - מהלך שבסופו של דבר צלח.

בנוסף, במהלך החגיגות של שחקני הנבחרת על אוטובוס תהלוכה מיוחד, נמנעה ברגע האחרון תאונה מביכה כשאלופי העולם כמעט ונתקלו עם ראשם בכבל חשמל, אך ברגע האחרון התכופפו וחמקו ממנו.

שחקני ארגנטינה מתחמקים מכבל החשמל
שחקני ארגנטינה מתחמקים מכבל החשמל

מסלול החגיגות של נבחרת ארגנטינה: אין במה מרכזית, ולא יהיה ביקור בבית הנשיא. השיירה תצא ממתחם הנבחרת, תעבור דרך רחובות מרכזיים בבואנוס איירס, כולל מרכז העיר באובליסק ותחזור מאוחר יותר למתחם. הכוונה שהאוטובוס לא יעצור בשום שלב. אין עדיין שעה מדוייקת שבה האוטובוס יוצא מהמתחם.

אוהדי ארגנטינה מחכים לשחקני הנבחרת
אוהדי ארגנטינה מחכים לשחקני הנבחרת | צילום: רויטרס

נזכיר כי ביום ראשון ניצחה נבחרת ארגנטינה את צרפת בגמר המונדיאל בקטר, ומטוס הנבחרת נחת היום בבואנוס איירס לכבוד חגיגות זכייה עם מאות אלפי האוהדים האגנטינאיים שהגיעו בשעת לילה מאוחרת על מנת לקבל את פניהם של השחקנים.

ליאו מסי נוחת עם גביע העולם
ליאו מסי נוחת עם גביע העולם | צילום: רויטרס

בסיומה של אליפות העולם זכתה נבחרת ארגנטינה בגביע המוזהב לאחר שניצחה את נבחרת צרפת, אז אלופת העולם, בדו-קרב פנדלים, בסיומו של גמר מרתק שהסתיים בשוויון 3:3 לאחר 120 דקות. זו הפעם השלישית בהיסטוריה בה זוכה האלביסלסטה בתואר העולמי, והפעם הראשונה מאז שנת 1986. ליאו מסי, הנחשב בעיני רבים כגדול שחקני הכדורגל בכל הזמנים, היה כוכב הניצחון לאחר שכבש צמד במשחק, והצליח לזכות בתואר היחידי שהיה חסר לו.

ליאו מסי נוחת עם גביע העולם
ליאו מסי נוחת עם גביע העולם | צילום: רויטרס

מאות אלפים אם לא מיליוני אנשים יצאו לרחובות בואנוס איירס כבר עם תום קרב הפנדלים הגורלי, שבישר על זכייתה של ארגנטינה בטורניר. רבים במדינה דמעו מאושר, והעידו כי היו צריכים את הניצחון הזה אחרי כמעט שלוש שנים קשות מאוד במדינה, של משבר כלכלי, אינפלציה וצניחת המטבע המקומי, הנחיות קורונה מחמירות וסגר מתמשך, ופרשת שחיתות שהסעירה את המדינה, בה הואשמה סגנית הנשיא ונשלחה לשש שנים בכלא בשבוע שעבר.