הדוגמנית שהאשימה את רונאלדו באונס משכה את התביעה

סוכנות הידיעות האמריקנית "בלומברג" דיווחה כי בחודש שעבר הוגש מסמך לביטול התביעה מטעמה של המתלוננת, קתרין מאיורגה, שטענה כי הכדורגלן אנס אותה בבית מלון בלאס וגאס בשנת 2009

 כריסטיאנו רונאלדו במצב רוח מרומם במהלך משחק נבחרתו מול מרוקו
כריסטיאנו רונאלדו במצב רוח מרומם במהלך משחק נבחרתו מול מרוקו | צילום: רויטרס

הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו לא יואשם באונס הדוגמנית קתרין מאיורגה ולא יועמד לדין, כך דווח הבוקר (רביעי) בסוכנות הידיעות האמריקנית בלומברג. לפי הדיווח, בחודש שעבר הוגשה בקשה לבית המשפט בנבאדה לביטול התביעה מטעם המתלוננת, שטענה כי הכדורגלן אנס אותה בבית מלון בעיר בשנת 2009. בבקשה לא נכתב האם שני הצדדים הגיעו לפשרה.

כזכור, הפרשה שפורסמה בשנה שעברה, הובילה לסערה תקשורתית אדירה ולביקורת ציבורית נרחבת סביב רונאלדו, גרמה לביטול חוזים של חברות עם השחקן ואף הביאה לצניחת המנייה של הקבוצה האיטלקית יובנטוס - אליה עבר הפורטוגלי בקיץ. לאורך כל העת, הכחיש רונאלדו בתוקף את האשמות נגדו ולא הגיש תביעת נגד. עורכי הדין של השניים סירבו להגיב לדיווחים.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

תלונה בגין אונס נגד ניימאר: "כפה יחסי מין באלימות"

כדורגלן עבר עוכב בפרשת הונאה בין-לאומית; 4 מעורבים נעצרו

התנגש במעקה והתהפך: הרגע בו איבד הכדורגלן שליטה ברכב • תיעוד

רונאלדו
רונאלדו | צילום: רויטרס

ביום ראשון התלוננה אישה ברזילאית כי כוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן, ניימאר דה סילבה סנטוס, אנס אותה בפריז - כך פורסם באתר הברזילאי "גלובו". ניימאר הגיב לתלונה ופרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, שבו אמר: "מאשימים אותי באונס, זו מילה כבדה מאוד, מאוד חזקה, זה מה שקורה עכשיו. מה שקרה ביום הזה היו יחסים בין גבר לאישה בין ארבע קירות, משהו שקורה בכל בית". נציגיו של השחקן מסרו כי הם מחכים לקבל את הפרטים כדי שיוכלו לבחון אותם.

לפי הדיווח, בחקירתה טענה האישה כי היא הכירה את השחקן הברזילאי באינסטגרם והוא הציע לה להיפגש בפריז. העוזר של ניימאר שלח לה כרטיס טיסה, לדבריה, וב-15 במאי היא הגיעה למלון שאליו הוזמנה. המתלוננת, שזהותה לא פורסמה, טענה כי השחקן הגיע למלון באותו לילה "ככל הנראה שיכור", וכי הם דיברו "והתלטפו". "עם זאת, בשלב מסוים, ניימאר הפך אגרסיבי, ובאלימות כפה יחסי מין בניגוד לרצון הקורבן", נכתב בתצהיר המשטרה, על פי הדיווח.

Ligue 1 Angers V Paris St Germain
שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר | צילום: רויטרס