לאחר שרעייתו אובחנה כחולת קורונה: ראש ממשלת קנדה שוהה בבידוד

ג'סטין טרודו עצמו לא נדבק בנגיף • נשיא ברזיל הודיע שהוא מחכה לתוצאות הבדיקה שתקבע אם הוא נשא של הנגיף • מועדון הכדורגל ארסנל הודיע שהמאמן מיקל ארטטה נושא את הנגיף וכי הקבוצה בבידוד

זמן צפייה: 01:16

נגיף הקורונה - משבר עולמי: סופי טרודו, רעייתו של ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו אובחנה בחולה בקורונה, כך נמסר הלילה (שישי) מדוברות ממשלת קנדה. עוד נמסר כי טרודו עצמו אינו נושא את הנגיף וכי למרות זאת ישהה בבידוד של 14 ימים.

בתוך כך, מועדון הכדורגל האנגלי ארסנל הודיעה כי מאמן הקבוצה מיקל ארטטה נדבק בנגיף. בעקבות כך, כל הקבוצה נכנסה לבידוד. זאת, לאחר שהודיעו בליגה האנגלית כי משחקי הליגה ייערכו כסדרם, למרות התפשטות הקורונה.

לכתבות נוספות בנושא:

דיווח: טראמפ נפגש עם חולה קורונה מממשלת ברזיל

משרד החוץ הפעיל לחץ על מדינות – כדי שישלחו לישראל מסיכות

ארגון הבריאות העולמי לרופאי ישראל: לא לאשפז חולי קורונה בבית

שר התקשורת הברזילאי, דונלד טראמפ ומייק פנס
שר התקשורת הברזילאי, דונלד טראמפ ומייק פנס | צילום: חדשות 13

במהלך הלילה הודיע נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו כי עבר בדיקות רפואיות וכי בשעות הקרובות יקבל את תוצאותיהן שיקבעו אם הוא נושא את הנגיף.

מדיווחים בכלי התקשורת בברזיל עלה כי שר התקשורת הברזילאי, שאובחן כחולה בנגיף , נפגש עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, וסגנו מייק פנס, באחוזתו של טראמפ בפלורידה. כמו כן, השר נפגש גם עם נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, שכעת גם נבדק עם נדבק במחלה.

עולם הספורט כולו נפגע מהנגיף, והשפעתו ההרסנית הולכת ומתבררת. הבוקר, נודע כי דניאלה רוגאני, שחקן קבוצת הכדורגל יובנטוס, נדבק בווירוס. מהמועדון נמסר כי הבלם נכנס לבידוד וכי נבדק עם מי הוא בא במגע. אינטר הודיעה כי כל שחקניה ייכנסו לבידוד, זאת משום שרוגאני ישב על הספסל במשחק האחרון בין שתי הקבוצות. במבקיל, על פי דיווח בהולנד, גם מתייס דה ליכט, שחקנה ההולנדי של יובנטוס, נדבק בווירוס.

במקביל, גם עולם הבידור האמריקני סופג מכה, עקב התפשטות הקורונה - תוכנית האירוח של ג'ימי קימל וג'יימס ורדן יפסיקו לשדר עם קהל. נוסף על כך, נדחתה הקרנת הסרט "מהיר ועצבני 9". במקביל, אחד משחקני הקולנוע הידועים בעולם, טום הנקס בן ה-63, הודיע כי הוא ואשתו נדבקו בקורונה.