סנטה, זה אתה? שדד בנק, זרק השטרות לכל עבר וצעק "חג מולד שמח"

דיוויד ויין אוליבר נעצר בחשד שביצע שוד בעיר קולורדו ספרינגס. עדי ראייה סיפרו כי ראו את הגבר בעל הזקן הלבן "מפזר את הכסף" - ומברך את עוברי האורח

דייויד ויין אוליבר, בן 65, נעצר אתמול (שלישי) בחשד ששדד בנק בעיר קולורדו ספרינגס ולאחר מכן צעק "חג מולד שמח" לעוברי אורח, בעודו זורק את שטרות הכסף באוויר. הוא נעצר ליד בית קפה "סטארבאקס" לאחר שעל פי החשד ביצע את השוד בסניף בנק "אקדמי" בעיר.

לפי המשטרה המקומית, אוליבר "איים כי ישתמש בנשק" ועזב את הבנק עם כמות כסף בלתי מזוהה. בטלוויזיה המקומית דווח כי עדי ראייה ראו את אוליבר עוזב את המבנה ומפזר את הכסף לכל עבר. "הוא החל לזרוק את השטרות מהשק שלנו ולצעוק 'חג מולד שמח'", סיפר אדם שנכח במקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ניו זילנד: 5 הרוגים וכ-20 נעדרים בהתפרצות הר געש • תיעוד

האם עוזר לאיים על ילדים שיכנסו ל"רשימה השחורה" של סנטה?

דיוויד ויין אוליבר, נצער בחשד לשוד בנק
דיוויד ויין אוליבר, נעצר בחשד לשוד בנק | צילום: משטרת קולרדו

עוד אמר עד הראייה כי עוברי האורח במקום אספו את הכסף והחלו להחזירו לבנק בעוד אוליבר עשה את דרכו לסניף בית הקפה, התיישב שם וחיכה למשטרה שתבוא לעצור אותו. בעיתון "דנבר פוסט" המשטרה צוטטה אומרת כי אלפי דולרים עדיין לא נמצאו וכי אין אינדיקציה לפיה אוליבר השתמש בנשק כלשהו.

בתמונת המעצר של אוליבר ניתן לראות אותו עם שיער אפור וזקן לבן. הוא עצור בבית הכלא המחוזי באל-פאסו והוא צפוי להופיע לראשונה מול בית המשפט ביום חמישי.