בורגר קינג תאילנד מציגה: המבורגר עם 20 פרוסות גבינה - בלי בשר

רשת המזון המהיר הפתיעה את המדינה עם המנה החדשה שלה, שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות. מדובר בתכסיס שיווקי מוצלח - שהוביל סקרנים רבים לסניפי המסעדה. "אני אוהבת גבינה, אבל זה קצת יותר מידי"

ההמבורגר המפתיע החדש של בורגר קינג | צילום: מן הטוויטר

מסעדת המזון המהיר "בורגר קינג" מעוררת סערה בתאילנד עם המנה החדשה והמפתיעה שלה: המבורגר ללא בשר, ועם כמות מדהימה של גבינה - כך דווח היום (שלישי) ע"י ה-CNN. ההמבורגר, במילוי לא פחות מ-20 פרוסות גבינה אמריקאית, נמכר בכמויות אדירות לסקרנים ואנשים שנחשפו אליו בטיקטוק, שם הפך לוויראלי.

המנה הושקה ביום ראשון, במחיר מופחת של 109 באט תאילנדי (3.1 דולר), לעומת המחיר הרגיל של 380 באט (10.9 דולר). ההמבורגר הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, כשמשתמשים רבים בטיקטוק פרסמו סרטונים בהם הם מנסים את הסנדוויץ' החדש. מנהל משמרת בבורגר קינג בבנקוק סיפר כי לא מצליח לעמוד בכמות ההזמנות של הכריך הסנסציוני.

עשרים פרוסות גבינה - המנה החדשה של בורגר קינג בתאילנד

בחשבונות המדיה החברתית של בורגר קינג פורסמו ביום ראשון פוסטים המקדמים את ההמבורגר, בהם נכתב: "זו לא בדיחה. זה אמיתי". כמו כן, המודעות שמפרסמות את הכריך נושאות את הסולגן "הצ'יזבורגר האמיתי". הכנסת המנה השנויה במחלוקת לתפריט היא חלק ממגמה בקרב ענקיות מזון מהיר ברחבי העולם, שמשיקות מנות שמושכות את העין ומעט ביזאריות, עם תקווה שאלו יהפכו לוויראליות ברשתות החברתיות.

Annotation 2023 07 11 173319
המודעה שמפרסמת את ההמבורגר - ''צ'יזבורגר אמיתי'' | צילום: טוויטר

אים, מתכנתת בת 25 מבנקוק, אמרה ל-CNN שהיא אוהבת גבינה אבל "זה היה קצת יותר מדי". עוד הוסיפה, כי "יכולתי לסיים רק חצי מזה. זו כמות מטורפת של גבינה. בעיני, אוכל טוב הוא אוכל שמשלב בין מרכיבים שונים".